;
coinex

تصاحب بازار موبایل توسط شیائومی با بیشترین میزان عرضه!

براساس جدیدترین مطالعات صورت گرفته، شیائومی حال با عبور از اپل، دومین تولیدکننده بزرگ موبایل است. اما از جزئیات تصاحب بازار موبایل توسط شیائومی چه میدانیم؟

شرکت های تحقیقاتی زیادی در عرصه آمارهای دنیای موبایل فعال هستند و Canalys یکی از معروف ترین ها در این زمینه است. بنابر جدیدترین بررسی های این شرکت، شیائومی حالا دومین شرکت سازنده گوشی های هوشمند دنیاست.

بنابر اطلاعات مندرج در گزارش این شرکت، شیائومی حالا دومین فروشنده بزرگ گوشی های هوشمند بعد از سامسونگ در سه ماهه دوم 2021 است. این شرکت تا اینجای کار با معرفی شماری از بهترین گوشی های شیائومی 2021 از جمله شیائومی می 11، شیائومی می 11 پرو و شیائومی ردمی کی 40 رقابت سختی را در دنیای بهترین گوشی های 2021 رقم زده است.

تصاحب بازار موبایل توسط شیائومی با بیشترین میزان عرضه!

شیائومی حال و بنابر آمارها 17 درصد سهم بازار جهانی را در اختیار دارد. در این فهرست سامسونگ با 19 و اپل با 13 درصد در رده های اول و سوم قرار دارند. بعد از اپل نیز دو شرکت این روزها موفق ویوو و اوپو هریک با 10 درصد سهم بازار قرار دارند. پیش از این بهترین گوشی های ویوو و بهترین گوشی های اوپو را معرفی کرده بودیم.

اگرچه هر پنج شرکت از جمله دو برند ویوو و اوپو میزان عرضه خود را افزایش داده اند، اما نکته در مورد شیائومی این است که این شرکت بیشترین میزان درصد افزایش تولید و عرضه را داشته است. این شرکت میزان عرضه محصولات خود در این بازه زمانی را 83 درصد افزایش داده است؛ حال آنکه سامسونگ 15 و اپل تنها 1 درصد افزایش داشته اند. بن استنتون، مدیر تحقیقات Canalys، با اشاره به افزایش فروش در مناطقی از جمله اروپای غربی، آفریقا و آمریکای لاتین، می‌گوید:

شیائومی به سرعت در حال گسترش تجارت خارج از کشور خود است. این شرکت هنوز هم تا حد زیادی به سمت بازار انبوه تمایل دارد، اما در مقایسه با سامسونگ و اپل، میانگین قیمت فروش آن به ترتیب حدود ۴۰ و ۷۵ درصد ارزان‌تر است؛ بنابراین در سال جاری یکی از اولویت‌های اصلی برای شیائومی رشد فروش دستگاه‌های قدرتمندی مانند می ۱۱ اولترا خواهد بود.

تصاحب بازار موبایل توسط شیائومی با بیشترین میزان عرضه!

عرضه جهانی گوشی های هوشمند در بازه زمانی اخیر 12 درصد رشد کلی داشته است. تا پیش از این رکورد بیشترین درصد رشد تولیدکنندگان گوشی های هوشمند مربوط به عملکرد هوآوی در سال 2019 بود که حتی از اپل پیشی گرفت. اما حال و با محدودیت ها و تحریم های اعمال شده توسط آمریکا، هوآوی به شدت روند نزولی دارد و شیائومی به خوبی از بازار پیشین هواوی بهره می برد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تصاحب بازار موبایل توسط شیائومی با بیشترین میزان عرضه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر