;
coinex

ددی دوج (Daddy Doge) ؛ قیمت، نحوه خرید، بهترین کیف پول و آینده

ددی دوج (Daddy doge) توکن جدیدی است که این روزها به ترند تازه بازار ارزهای دیجیتالی تبدیل شده است. در ادامه این نوشتار با نحوه خرید و بهترین کیف پول رمزارز ددی Doge آشنا خواهیم شد. با تکراتو همراه باشید.

چندی پیش تکنوکینگ خودخوانده که برای پرونده جنجالی خرید حدود 3 میلیاد دلار سولارسیتی برای شهادت به دادگان رفته بود. حواشی این اتفاق و فیلم خروج اون از دادگاه باعث رشد انفجاری و توکن ددی دوج شد. این حاشیه ایلان ماسک سبب پامپ 798 درصدی ددی دوج شد. این جدیدترین عضو خانواده میم کوین هاس که مبتنی بر بایننس اسمارت چین است. ددی دوج یا Daddy Doge یک ارز دیجیتال رمزنگاری شده جامعه محور است که با نماد DADDYDOGE شناخته می شود.

در ویدیویی که هنگام خروج ماسک از دادگاه منتشر شده است، فردی از او می‌پرسد: «ایلان! روز اول دادگاه جطور بود؟» ماسک در ادامه و حین سوار شدن به ماشین در پاسخ می‌گوید: «ددی دوج به مریخ!» این جنجال‌های آقای میلیاردر در حالی است که پیشتر گروه هکری انانیموس به دلیل دستکاری‌هایش در بازار، او را تهدید کرده بودند. بسیاری نیز به این اقدامات مدیرعامل تسلا موتورز انتقاد وارد می‌کنند. در ادامه این نوشتار اما بیشتر در مورد توکن ددی دوج ، نحوه خرید Daddy doge و آینده آن صحبت خواهیم کرد. با تکراتو همراه باشید.

ددی دوج (Daddy Doge)

نحوه خرید، بهترین کیف پول و آینده

پیشتر این کارآفرین میلیاردر ارز دیجیتال بیبی دوج (Baby Doge) را نیز بر سر زبان‌ها انداخته بود. رمز ارز ددی دوج در طول 24 ساعت گذشته (منتهی به 26 تیر) با 45 درصد افزایش قیمت همراه بوده است و در حدود 0.00000005239 دلار معامله می‌شود. این رمزارز در کوین مارکت کپ پس از فگ توکن (FEGToken) دومین رمزارز ترند امروز بوده است. در طول 7 روز گذشته این رمز ارز بیش از هزار درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. این رمزارز خود را به عنوان پدر خانواده دوج مطرح کرده است.

Daddy Doge پس از حمایت ایلان ماسک در حال وارد شدن روال فعلی است. مدیرعامل تسلا نفوذ زیادی بر روی قیمت‌های سهام بورس و بازار کریپتوکارنسی دارد. به همین خاطر حتی به زبان آوردن کلمه Daddy Doge نیز تاثیر زیادی بر روی قیمت این توکن دارد.

ویدئویی که در توییتر منتشر شده به اوایل این هفته برمی‌گردد. پس از اینکه ایلان ماسک به دلیل پرونده‌ای مربوط به خرید 2.9 میلیارد دلاری تسلا در SolarCity در دادگاه حضور یافت، یکی از تماشاچیان از ایلان ماسک می‌خواهد که کلمه ددی دوج را بگوید و وی با صدای بلند این کلمه را به زبان می‌آورد. گرچه اینکار ایلان ماسک تائید مستقیم بر روی این توکن نیست، اما بسیاری از تریدرهای کریپتو بر اساس همین گفته وارد عمل می‌شوند.

در این ویدئو ایلان ماسک قبل از اینکه سوار ماشین خود شود، به خواست یکی از تماشاچیان نام ددی دوج را فریاد می‌زند و همین کار موجب رشد قیمتی 798.5 درصدی این میم توکن جدید می‌شود. در این ماه به لطف صدای مشهور این اینفلوئنسر کریپتو، شاهد اقدامات زیاد توکن‌های میم سگ بوده‌ایم.

نمودار زیر تغییراتی قیمتی توکن Daddy Doge را در طول 7 روز گذشته نشان می‌دهد:

ددی دوج (Daddy Doge) ؛ نحوه خرید، بهترین کیف پول و آینده
ددی دوج (Daddy Doge) ؛ قیمت، نحوه خرید، بهترین کیف پول و آینده

در هر یک از تراکنش‌های توکن Daddy Doge به میزان 9 درصد کارمزد گرفته می‌شود که 3 درصد از این مقدار در میان هولدرهای تقسیم خواهد شد، 3 درصد از آن به Liquidity Pool اضافه می‌شود و 3 درصد نیز به کیف پول بودجه منتقل خواهد شد تا بدین وسیله رمزارز بتواند به اهداف تعیین شده خود برسد. حجم بازار این رمزارز چیزی در حدود 4 میلیون دلار است. (به طور دقیق در لحظه نگارش مطلب 3 ملیون و 967 هزار دلار.)

اطلاعات مهم در خصوص ددی Doge:

  • آدرس وب سایت رسمی پروژه: daddydoge.finance
  • کانترکت آدرس در اسمارت چین بایننس: 0x7ccE94C0B2C8aE7661f02544E62178377Fe8cF92
  • شبکه‌های اجتماعی: تلگرام
ددی دوج (Daddy Doge) ؛ نحوه خرید، بهترین کیف پول و آینده
قیمت ددی دوج در آینده چگونه خواهد بود؟

حداکثر میزان عرضه این توکن 1 ضربدر ده به توان 15 کوین است. به عنوان جدیدترین عضو خانواده دوج کوین و شاید یکی از مهمترین شت کوین های 2021 این توکن بر بستر اسمارت چین بایننس (BSC) بنا شده است. خرید و فروش توکن ددی دوج (Daddy Doge) در صرافی غیرمتمرکز پنکیک سوآپ قابل انجام است که در ادامه مفصلا به آن خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: نحوه خرید از پنکیک سوآپ در تراست والت

این توکن یکی از رمزارزهای اصطلاحا جامعه محور به حساب می‌آید. به این معنا که در صورت حمایت توسط فعالان این حوزه رشد می‌کنند و در معرض دید عموم قرار می‌گیرند. صرفا حضور آنها در اخبار و ترندشدن است که آنها را زنده نگه می‌دارد. فلسفه جنین توکن‌هایی موافقین و مخالفین بسیاری دارد.

5 ارز دیجیتال ترند بازار امروز 26 تیر شامل فگ توکن و Daddy Doge
5 ارز دیجیتال ترند بازار امروز 26 تیر شامل فگ توکن و Daddy Doge

دوج کوین را شاید مهمترین این نوع از ارزهای دیجیتال نامیید. استفاده از نام Daddy Doge برای این توکن دقیقا برای جلب توجه و دیده شدن بیشتر است که خب موفق به همین امر هم شد و در کوین مارکت کپ در رده دومین پربازدیدترین‌های بازار قرار داشت. به نظر می‌رسد اگر حمایت بیشتر افرادی نظیر ماسک از این توکن ادامه داشته باشد، شاهد خیز بلندتری در نمودار قیمتی آن باشیم. همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم حدود 3 درصد از کارمزد هر تراکنش به هولدرها تعلق خواهد گرفت و این موضوع احتمالا برای تشویق بیشتر افراد به نگه‌داری این رمز ارز است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

همانطور که گفتیم، ددی دوج با الهام از ارز دیجیتالی دوج کوین ساخته شده که شهرت خود را مدیون ایلان ماسک است. Daddy Doge نیز از ارزهای دیجیتالی نسبتا جدید است که قیمت آن در حال رشد است. در همین حال، یک ویدئوی دیگر نیز از ایلان ماسک در توییتر در حال دست به دست شدن است که در آن، ماسک فریاد می‌زند «ددی دوج پیش به سوی مریخ!»

ددی دوج (Daddy Doge) ؛ قیمت، نحوه خرید، بهترین کیف پول و آینده
ددی دوج (Daddy Doge) ؛ قیمت، نحوه خرید، بهترین کیف پول و آینده

این ویدئوها موجب رشد قیمت شدید این توکن شده و به گفته CoinGecko، این رمزارز تا قبل از این کار ایلان ماسک و پخش شدن ویدئوی آن به صورت یک طرفه و با حجم کم معامله می‌شد. اما در حال حاضر این توکن در طول افزایش قیمت 798.5 درصدی، 27 درصد اصلاح قیمت بازگشتی داشته است. ددی دوج (Daddy Doge) در هر معامله 9 درصد کارمزد دریافت می‌کند که 3 درصد آن به هولدرها داده می‌شود، 3 درصد آن درون استخر نقدینگی پنکیک سواپ قرار گرفته و 3 درصد دیگر به کیف پول بازاریابی خود تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

توکن شیبا چیست و نحوه خرید ارز دیجیتال Shiba Inu چگونه است؟

بیلی مارکوس که در سال 2013 با همکاری جکسون پالمر دوج کوین را ایجاد کردند، در توییتی اعلام کرده است که پول کافی جدید برای ساپورت کردن تمام توکن‌‌های ایجاد شده در هر دقیقه در بایننس اسمارت چین و اکوسیستم اتریوم وجود ندارد.

نحوه خرید Daddy Doge چگونه است؟

توکن‌ ددی دوج (Daddy Doge) که گاهی اوقات به آن ددی دوج کوین نیز گفته می‌شود، مسیر صعودی خود را آغاز کرده‌ است. به لطف ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا جدیدترین توکن محبوب الهام گرفته شده از دوج کوین درحال ترند شدن است. از این رو، سرمایه گذاران کریپتوکارنسی سعی دارند با سرمایه گذاری زود هنگام در سود اولیه این توکن سهیم شوند. ما در ادامه این مطلب به نحوه خرید آنلاین ددی دوج می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

برای خرید ددی دوج ($DADYDOGE) کافیست طبق دستور عمل زیر عمل کنید:

  • در ابتدا، کیف پول متا ماسک (MetaMask) و یا تراست والت (Trust Wallet) را دانلود کنید تا بتوانید توکن خود را بر روی آن نگه داری کنید.
  • در مرحله بعد توکن بایننس (BNB) خریداری کرده و سپس‌ آنها را به متا ماسک یا تراست والت منتقل کنید.
  • بعد از اینکار، به صرافی پنکیک سواپ مراجعه کنید.
  • گزینه «I understand» را انتخاب کرده و سپس «Import» را انتخاب کنید تا توکن‌های ددی دوج باز شوند.
  • پس از گذراندن این مرحله، کیف پول متاماسک یا تراست والت خود را به صرافی پنکیک سواپ وصل کنید.
  • مقدار موردنظر BNB خود را برای تبادل ددی دوج انتخاب کنید، سپس 12 درصد لغزش (slippage) را انتخاب کنید.
  • با انتخاب گزینه «Swap» تعویض توکن‌ها را تائید کنید تا توکن ددی دوج خریداری شود.
ددی دوج (Daddy Doge) ؛ قیمت، نحوه خرید، بهترین کیف پول و آینده
ددی دوج (Daddy Doge) ؛ قیمت، نحوه خرید، بهترین کیف پول و آینده

ایلان ماسک اخیرا توکن‌های بیبی دوج را به رسمیت شناخته و «Baby Doge» را جایگزین لیریک «Baby Shark Dance» کرده است. این مسئله باعث افزایش سرمایه گذاری‌ها شد و برخی معتقدند که ممکن است ددی دوج نیز از همین روش پیروی کند. فضای کریپتو در ماه جولای به معنای واقعی خودخواه و بی‌رحم شده است زیرا گروه هکری Anonymous نیز توکن میم سگ خود را تحت عنوان ANON INU ایجاد کرده تا در مقابل ایلان ماسک و چین بجنگد.

با تمام این‌ها، تنها باید صبر کرد و دید در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد. با این حال، هرکس که تصمیم دارد این توکن را خریداری کند، کافیست مراحل ساده بالا را طی کرده و به سادگی کریپتوکارنسی Daddy Doge را خریداری کند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص قیمت ددی دوج و خرید Daddy Doge چیست؟ نظرات خود را با تکراتو درمیان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر