coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پخش زنده بازی تراکتورسازی آلومینیوم اراک امروز 29 تیر 1400

بازی تراکتور و آلومینیوم از حساس ترین بازی های هفته بیست و هشتم لیگ برتر است. برای پخش زنده بازی تراکتورسازی آلومینیوم اراک امروز 29 تیر 1400 با ما باشید.

در یکی از مهمترین دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر خلیج فارس، دو تیم تراکتورسازی و آلومینیوم اراک در اراک به مصاف هم خواهند رفت. اهمیت جدال تو تیم به موقعیتی که در جدول دارند و تعداد امتیازاتشان مربوط است. اما برای پخش زنده بازی تراکتورسازی آلومینیوم اراک امروز 29 تیر 1400 با ما باشید.

پخش زنده بازی تراکتورسازی آلومینیوم اراک امروز 29 تیر 1400

در این دیدار حساس تراکتور رده پنجمی که 39 امتیاز به مصاف رقیب چغر خود آلومینیوم اراک می رود. آلومینیوم با 37 امتیاز یعنی تنها 2 امتیاز اختلاف با تراکتور در رده هشتم جدول لیگ قرار دارد و پیروزی در این دیدار می تواند موقعیت تیم را چند رتبه جابجا کند.

اساسا رده های چهارم تا نهم لیگ برتر امسال به سادگی و هر هفته دست به دست می شود. در این جدال حساس نیز دو تیم مدعی برای کسب عناوین بهتر به مصاف هم خواهند رفت.

پخش زنده بازی تراکتورسازی آلومینیوم اراک امروز 29 تیر 1400
ساعت پخش بازی تراکتورسازی آلومینیوم اراک

تراکتوری ها که امسال نیز مانند سالیان گذشته نیمکت متزلزل و ناآرامی داشتند، نتوانستند لیگ را با اولین مربی ادامه دهند و علیرضا منصوریان مدتی بعد از شروع لیگ و عدم کسب نتیجه اخراج شد. در ادامه چند بازی مسعود شجاعی هدایت تیم را بر عهده گرفت تا اینکه نوبت به رسول خطیبی رسید.

تراکتور اما با رسول خطیبی، سرمربی که مستقیما از همین آلومنیوم اراک آمده بود نیز نتیجه نگرفت تا با کناره گیری خطیبی، این بار نوبت به فیروز کریمی برسد و او چهارمین مربی لیگ بیستمی تراکتور باشد. تراکتور تحت هدایت فیروز کریمی اما صرفا برای حفظ موقعیتی بهتر می کوشد.

در سوی دیگر میدان اما، منصوریان که گویا هدایت تیم های بزرگ به مذاقش خوش نمی آید، با آلومینیوم، روند خوب خطیبی را ادامه داد و همچنان این تیم را در قالب یک مدعی نگهداشته است. آلومینیومی که این فصل سال اول حضورش در لیگ را سپری می کرد و در همین فصل از استقلال، پرسپولیس و همین تراکتور امتیاز گرفته است.

حساسیت بازی امروز وقتی بیشتر می شود که بدانید، طی سال جاری دو تیم تراکتور و آلومینیوم دوبار رویاروی یکدیگر شدند که هر دوبار آلومینیوم موفق به شکست دادن تراکتور شد.  بازی رفت دو تیم در تبریز را تراکتور با یک گل پیروز شد و دیگر تقابل دو تیم در چارچوب بازی های جام حذفی نیز با نتیجه 2 بر صفر به نفع آلومینیوم به پایان رسید تا حتی این تیم گلی از تراکتور دریافت نکرده باشد.

حالا تبریزی ها با این پیشنیه نه چندان جالب باید در استادیومی رویاروی آلومینیوم قرار بگیرند که قتلگاه بزرگان لیگ برتر بوده است! از جمله پرسپولیس صدرنشین که تنها باختش را در همین استادیوم تجربه کرد. اما برای تماشای پخش زنده بازی تراکتورسازی آلومینیوم اراک امروز 29 تیر 1400 با ما باشید.

لینک پخش زنده بازی تراکتورسازی و آلومینیوم اراک امروز 29 تیر 1400

برای تماشای این بازی در ساعت پخش بازی تراکتورسازی آلومینیوم اراک یعنی ساعت 21:15 به وقت تهران از لینک های زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی آلومینیوم اراک تراکتورسازی از شبکه سهند

پخش زنده بازی آلومینیوم اراک تراکتورسازی از تلوبیون (Telewebion)

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص نتیجه بازی تراکتورسازی آلومینیوم اراک امروز چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر