;
coinex

سقوط بیت کوین به زیر 30 هزار دلار ؛ روند نزولی پادشاه ادامه دارد؟

با ادامه فرایند فروش در بازار ارزهای دیجیتال؛ برای اولین بار در یک ماه گذشته شاهد سقوط بیت کوین به زیر 30 هزار دلار هستیم. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

با توجه به افزایش فشار فروش در بازار بیت کوین، ارز دیجیتال مورد بحث برای اولین بار در 4 هفته اخیر به قیمت پایین تر از 30 هزار دلار سقوط کرد. بررسی اطلاعات حکایت از این دارد که بیت کوین چند هفته ای هست که روندی پرنوسان دارد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما باشید.

سقوط بیت کوین به زیر 30 هزار دلار ؛ روند نزولی پادشاه ادامه دارد؟

با توجه به نمودار زیر، قیمت بیت کوین در صرافی استمپ تا 29.547 دلار پایین آمده است.

سقوط بیت کوین به زیر 30 هزار دلار ؛ روند نزولی پادشاه ادامه دارد؟

با وجود این سقوط البته سلطه بیت کوین تا محدود 46.8 دلار افزایش یافت. کاهش قیمت بایننس کوین و ریپل به عنوان اصلی ترین علت افزایش سلطه بیت کوین در بازار مطرح شده است. اتریوم، دومین ارز دیجیتال بازار نیز در این بازه زمانی چیزی حدود 8 درصد از ارزش خود را از دست داده است.

یکی از عللی که برای این روند سریع کاهش قیمت ها مطرح شده است، اطلاح بازارهای سهام است که با کاهش شاخص های سهام فرایند را تسریع کرده است.

روز گذشته وزیر خزانه داری آمریکا از قانونگذاران خواسته تا نسبت به قانونگذاری استیبل کوین ها و تعییت چهارچوب های قانونی اقدام کنند. نشست شورای ویژه ریاست جمهوری آمریکا در ارتباط با بازارهای مالی هم منجر به تقویت روند نزولی بازار شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سقوط بیت کوین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر