;
coinex

پخش زنده بازی استقلال نفت مسجد سلیمان امروز 29 تیر 1400 [+ساعت پخش و ترکیب دو تیم]

طرفداران استقلال بی تردید قصد ندارند پخش زنده بازی استقلال نفت مسجد سلیمان امروز 29 تیر 1400 را از دست بدهند. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

در یکی از مهمترین دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر خلیج فارس، دو تیم استقلال و نفت مسجد سلیمان، امروز و از ساعت 21:15 به وقت تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

استقلال رده سومی به حفظ جایگاه و حتی نزدیک تر شدن به سپاهان رده دومی می اندیشید و نفت مسجد سلیمان، به سرمربیگری مربی ابتدای فصل استقلال، یعنی محمود فکری در تلاش برای بقا در لیگ برتر است. اما برای تماشای پخش زنده بازی استقلال نفت مسجد سلیمان امروز 29 تیر 1400 چه باید کرد؟

پخش زنده بازی استقلال نفت مسجد سلیمان امروز 29 تیر 1400

محمود فکری که با حواشی و مشکلات زیادی به هر طریق ممکن رضایتنامه برای پیوستن به استقلال را از نساجی مازندران گرفت، به هیچ وجه عملکرد قابل قبولی در تیم محبوب خود نداشت و بعد از چند هفته کسب نتایج نامطلوب از استقلال جدا شده، به تیم میان رده و البته موفق نفت مسجد سلیمان پیوست.

عملکرد فکری در نفت مسجد سلیمان نیز البته چندان جای دفاع ندارد و تیم او حالا در شما کاندیداهای سقوط به لیگ دسته اول است. از سوی دیگر اما استقلال که بعد از فکری، فرهاد مجیدی را به سمت مربیگری بازگرداند، روند نسبتا موفقی پیش گرفته و نتایج قابل قبولی نیز کسب کرده است.

پخش زنده بازی استقلال نفت مسجد سلیمان امروز 29 تیر 1400
ساعت پخش بازی استقلال نفت مسجد سلیمان امروز 29 تیر 1400

حال استقلالی ها در این دیدار با مربی سابق خود روبرو می شوند و با توجه به هجمه انتقاداتی که به عملکرد فکری از سوی استقلالی ها شده بود، این بازی برای محمود فکری می تواند دیداری حیثتی و تلاش و برای اعاده حیثیت باشد.

نفت مسجد سلیمان در 7 تقابل قبلی با آبی پوشان هرگز پیروز نشده است، اما سهم این تیم از 4 بازی آخر لیگ، دو تساوی بوده است. بازی رفت دو تیم در نیم فصل اول نیز تساوی 1 بر 1 را در مسجد سلیمان به همراه داشت.

استقلال که این روزها روی نوار موفقیت گام برمیدارد، 8 بازی متوالی شکست نخورده است. اما شاگردان محمود فکری در 5 بازی آخر 4 شکست داشته اند و تنها 1 امتیاز از پیکان کسب کرده اند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر نفت مسجدسلیمان:
سیدحسین حسینی – سیاوش یزدانی – محمد دانشگر – وریا غفوری – محمد نادری – مسعود ریگی – آرش رضاوند – فرشید اسماعیلی – بابک مرادی – شیخ دیاباته (آرمان رمضانی) – مهدی قایدی

لینک پخش زنده بازی استقلال نفت مسجد سلیمان 29 تیر 1400

برای تماشای این رقابت حساس، در ساعت پخش بازی استقلال نفت مسجد سلیمان از لینک های زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی امروز بازی استقلال نفت مسجد سلیمان از شبکه ورزش سیما

پخش زنده بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان از تلوبیون (Telewebion)

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص نتیجه بازی استقلال نفت مسجد سلیمان امروز چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر