;
coinex

پخش زنده بازی ذوب آهن نساجی مازندران امروز 29 تیر 1400 [+ساعت پخش و ترکیب دو تیم]

برای تماشای پخش زنده بازی ذوب آهن نساجی مازندران امروز 29 تیر 1400 با ما همراه باشید. این جدالی برای بقا و بازی فوق العاده حساس است.

در جدالی برای بقا دو تیم قعر جدولی ذوب آهن و نساجی مازندران در اصفهان به مصاف هم خواهند رفت. نساجی با 29 و ذوب آهن با 26 امتیاز به ترتیب در رده های دوازدهم و چهاردهم لیگ برتر ایران قرار دارند.

اختلاف نساجی با منطقه سقوط به مراتب بیشتر است، اما ذوب آهن اگر این بازی را ببرد و سایپا در جدال حساس خود با گل گهر موفق باشد، احتمال اینکه سقوط کند کم نیست. برای تماشای پخش زنده بازی ذوب آهن نساجی مازندران با ما باشید.

پخش زنده بازی ذوب آهن نساجی مازندران امروز 29 تیر 1400

ذوب آهن و نساجی پیش از این 5 بار رودروی هم قرار گرفته اند که حاصل آن سه پیروزی برای ذوب آهن و دو تساوی بوده است. درواقع نساجی تا به حال ذوب آهن را نبرده است.

مازنی ها که فصل پیش با محمود فکری نتایج خوبی کسب کرده بودند و در میانه های جدول کار خود را به پایان رساندند، در داستانی پرحاشیه و با بی میلی زیاد، اجازه جدایی فکری را به مقصد استقلال دادند. جایی که برای فکری آخر و عاقبت نداشت. اما نساجی لیگ بیستم را نه خوب شروع کرد و نه خوب ادامه داد، گویا قرار نیست خوب هم به پایان برساند!

نساجی در 5 بازی آخر خود سه پیروزی از جمله دو برد مهم مقابل پدیده و فولاد، یک تساوی مقابل صنعت نفت و یک شکست کسب کرده است. در سوی دیگر میدان ذوب آهن رده چهاردهمی در 5 بازی آخر خود تنها یک برد داشته است و به فولاد و تراکتور باخته است. با توجه به اینکه در بازی هفته اینده مقابل سپاهان، ذوب آهنی ها امیدی به کسب امتیاز ندارند، 3 امتیاز این دیدار اهمیتی حیاتی برای تیم اصفهانی دارد. اما برای تماشای پخش زنده بازی نساجی ذوب آهن از لینک های زیر استفاده کنید. این بازی راس ساعت 21:15 در فولادشهر آغاز می شود.

پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی از شبکه اصفهان

پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی از تلوبیون (Telewebion)

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص نتیجه بازی ذوب آهن نساجی امروز چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر