;
coinex

پخش زنده بازی برزیل آلمان المپیک توکیو 2020 [+ساعت و لینک پخش زنده]

امروز و در چارچوب دیدارهای گروهی فوتبال المپیک توکیو، بازی برزیل آلمان برگزار می شود. برای پخش زنده بازی برزیل آلمان المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

بازی های المپیک توکیو 2020 نیز مانند یورو 2020 با وجود تعویق یکساله همچنان با نام سال 2020 برگزار می شود. این بازی ها از امروز رسما پیگیری می شود. البته که حواشی زیادی در ژاپن بر سر برگزاری رقابت ها ایجاد شده است، اما مسئولین ژاپنی بر برگزاری المپیک اصرار دارند.

در یکی از مهمترین دیدارهای فوتبال مرحله گروهی المپیک و در چارچوب رقابت های گروه D تیم های ملی زیر 23 ساله های برزیل و آلمان به مصاف هم می روند. اما برای تماشای پخش زنده بازی فرانسه مکزیک المپیک توکیو 2020 چه باید کرد؟

پخش زنده بازی برزیل آلمان المپیک توکیو 2020

بازی حساس دو تیم آلمان و برزیل در چارچوب رقابت های گروه D رقابت های فوتبال المپیک توکیو امروز از ساعت 16 به وقت تهران پیگیری می شود.  همانطور که باید بدانید، رقابت های فوتبال المپیک مختص تیم های ملی زیر 23 سال است و در نتیجه نباید انتظار تیم هایی پرستاره را داشته باشید.

دو تیم پیش از این یکبار در فینال المپیک ریو با هم روبرو شدند که ان دیدار در پایان وقت های قانونی با گل های نیمار و مکس مایر به تساوی 1 بر 1 انجامید و در ضربات پنالتی برزیل 5 بر 4 پیروز شد و مدال طلای المپیک را از آن خود کرد.

پخش زنده بازی برزیل آلمان المپیک توکیو 2020 [+ساعت و لینک پخش زنده]
ساعت پخش بازی برزیل آلمان المپیک توکیو 2020
برزیلی ها از تیم های پرستاره المیپک امسال هستند. در ترکیب تیم ملی برزیل برای این رقابت ها، نام هایی چون ریچارلیسون ستاره اورتون، پائولینیو ستاره لورکوزن، گابریل مارتینلی (آرسنال)، دیگو کارلوس (سویا)، راینر (دورتموند) و داگلاس لوییز از استون ویلا به چشم می خورد.

ژرمن ها اما با شماری از ستارگان جوان تیم های بوندسلیگا به المپیک آمده اند و در میان اسامی بازیکنان نام هایی چون ندیم امیری، ستاره لورکوزن، ماکسیلیمان آرنولد بهترین بازیکن فصل وولفسبوگ و مکس کروز از یونیون برلین به چشم می خورد. برای تماشای این رفابت حساس از لینک های زیر به پخش زنده بازی برزیل آلمان المپیک توکیو 2020 دسترسی خواهید داشت.

پخش زنده بازی برزیل و آلمان از شبکه بین اسپورت 1

پخش زنده بازی برزیل و آلمان از شبکه ورزش

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده بازی برزیل آلمان المپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر