;
coinex

پخش زنده بازی فرانسه مکزیک المپیک توکیو 2020 [+ساعت و لینک پخش زنده]

در چارچوب رقابت های فوتبال المپیک امروز بازی‌های افتتاحیه برگزار میشود. برای تماشای پخش زنده بازی فرانسه مکزیک المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

المپیک توکیو 2020 نیز حالا با یکسال تاخیر به علت شیوع کرونا در سال 2021 پیگیری می شود. البته با حواشی زیاد و اعتراضاتی که در ژاپن به علت برگزاری رقابت ها همزمان با شیوع گسترده کرونا وجود دارد.

با این وجود رقابت های المپیک حالا برگزار می شود و فردا و در اولین روز رقابت های فوتبال، برخی تیم های مهم رویاروی هم قرار میگیرند. یکی از این بازی های مهم، رقابت حساس زیر 23 ساله های فرانسوی و مکزیکی است. اما برای تماشای پخش زنده بازی فرانسه مکزیک المپیک توکیو 2020 چه باید کرد؟

پخش زنده بازی فرانسه مکزیک المپیک توکیو 2020

بازی حساس فرانسه و مکزیک در چارچوب رقابت های گروه A فوتبال المپیک و از ساعت 12:30 ظهر به وقت تهران اغاز می شود. علت برگزاری سریع بازی های فوتبال، تعداد زیاد تیم ها و به طول انجامیدن فرایند مراحل گروهی و نیاز تیم ها به ریکاوری است. این مسئله سبب می شود تا برگزاری رقابت های فوتبال اولویت اول برگزارکنندگان باشد.

بالطبع باید در جریان باشید که رقابت های فوتبال المپیک مختص تیم های زیر 23 سال هر کشوری است. بر این اساس در این رقابت ها نیز شمار معدودی از ستارگان جوان و سرشناس فوتبال حضور خواهند داشت و نه بازیکنان اصلی.

پخش زنده بازی فرانسه مکزیک المپیک توکیو 2020 [+ساعت و لینک پخش زنده]
ساعت پخش بازی فرانسه مکزیک المپیک توکیو 2020
از شمار ستارگان پرشمار فرانسوی، در تیم ملی زیر 23 المپیک توکیو تنها لوکاس توسارت، هافبک میانی باکیفیت هرتابرلین و البته فلورین ثاوین، ستاره چند فصل اخیر مارسی و هم اکنون تیم تایگرس مکزیک حضور دارند. این تیم در این رقابت ها با ژاپن میزبان و افریقای جنوبی نیز هم گروه است.

در سوی دیگر میدان تیم زیر 23 ساله های مکزیک هر 5 بازی پایانی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و حالا به المپیک توکیو آمده است. تنها بازیکن سرشناس مکزیکی ها در این رقابت ها، گیرمو اوچوا، سنگربان سرشناس و دوست داشتنی مکزیکی است که درخشش او در جام جهانی 2014 خاطره انگیز است! نکته عجیب درباره تیم ملی مکزیک عدم همراهی هیروینگ لوزانو ستاره خط حمله ناپولی است. اما برای تماشای پخش زنده بازی فرانسه مکریک المپیک توکیو 2020 از لینک های زیر استفاده کنید.

پخش زنده بازی فرانسه و مکزیک از شبکه بین اسپورت 1

پخش زنده بازی فرانسه و مکزیک از شبکه ورزش

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده بازی فرانسه و مکزیک المپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر