;
coinex

پخش زنده استقلال نساجی امروز 3 مرداد 1400 [+ساعت پخش]

بازی های هفته 29 ام لیگ برتر ایران فردا به طور همزمان پیگیری می شود. برای پخش زنده استقلال نساجی امروز 3 مرداد 1400 با ما همراه باشید.

در چارچوب یکی از مهمترین دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران، نساجی مازندران در قائمشهر پذیرای تیم رده دومی استقلال خواهد بود. نساجی که تلاشش برای بقا در لیگ برتر ظاهرا مثمرثمر بوده است، باید به مصاف شاگردان مجیدی برود که حالا روزهای خوبی طی می کنند.

شاگردان مجیدی در اندیشه حفظ موقعیت خوب خود هستند و در سوی دیگر نساجی نیز با کسب امتیاز از این دیدار می تواند با خیال آسوده در هفته آخر به کار خود پایان دهد. با ما باشید تا ضمن مروری کلی بر عملکرد دو تیم در لیگ بیستم به این بازی بپردازیم.

پخش زنده استقلال نساجی امروز 3 مرداد 1400

در 6 تقابل قبلی دو تیم نساجی هرگز بر استقلال پیروز نشده است و نتیجه 4 دیدار، از جمله بازی رفت لیگ بیستم در آزادی به نفع استقلال بوده است. دو دیدار دیگر نیز مساوی شده است تا نساجی همچنان در حسرت پیروزی مقابل استقلال باشد. گرچه از کسب امتیاز ناامید نیست.

نساجی با عملکرد خوبی که در مدت اخیر داشته به خوبی توانسته حاشیه امنی برای خود نسبت به تیم های قعرنشین سایپا، ذوب آهن و نساجی ایجاد کند و با 32 امتیاز بالاتر از رقبای خود باشد.

نساجی بعد از دو باخت متوالی مقابل تیم های اول و دوم جدول یعنی سپاهان و پرسپولیس در چارچوب رقابت های لیگ برتر، 7 بازی در چارچوب لیگ تجربه کرده که از این تعداد 5 بازی را مقابل فولاد خوزستان، مس رفسنجان، ماشین سازی تبریز، پدیده مشهد و ذوب آهن پیروز شده است. 1 امتیاز نیز حاصل تقابل با صنعت نفت بوده و تنها 1 باخت مقابل پیکان در هفت بازی اخیر، وضع نساجی را رو به بهبود نشان می دهد.

پخش زنده استقلال نساجی امروز 3 مرداد 1400 [+ساعت پخش]
ساعت پخش بازی استقلال نساجی امروز 3 مرداد 1400
در سوی دیگر میدان استقلال با فرهاد مجیدی روزهای فوق العاده ای را حداقل در چارچوب مستطیل سبز پشت سر می گذارد. گرچه در خارج از زمین، حواشی و مدیریت و مسائل دیگر دست از سر استقلال بر نمیدارد.

استقلال 9 بازی متوالی است که در هیچ تورنمنتی شکستی نداشته است و آخرین شکست این تیم نیز به دربی بازگشت لیگ بیستم مقابل پرسپولیس باز می گردد. تیمی که همین چند هفته پیش مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شکست خورد. استقلال از این 9 بازی تنها بازی مقابل آلومینیوم در اراک را با تساوی به پایان رسانده و دیگر بازی ها را پیروز شده است. به علاوه استقلال مجیدی با 16 گل خورده یکی از بهترین خط دفاع های لیگ برتر نیز محسوب می شود. اما برای تماشای پخش زنده استقلال نساجی امروز 3 مرداد 1400 با ما همراه باشید.

پخش زنده بازی استقلال نساجی امروز 3 مرداد 1400 از تلوبیون

پخش زنده بازی استقلال نساجی امروز 3 مرداد 1400 از شبکه ورزش

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص نتیجه بازی استقلال نساجی امروز چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر