;
coinex

جیدون سانچو به منچستر یونایتد پیوست ؛ کاربران توییتر چه می‌گویند؟

جیدون سانچو به منچستر یونایتد پیوست . به نظر می‌رسد طرفداران شیاطین سرخ از این اتفاق خرسند هستند. هرچند اولین خرید این چندسال آنها نیست. در ادامه این نوشتار نظرات کاربران پیرامون بمب نقل و انتقالات تابستان 2021 را بررسی می‌کنیم.

پس از حرف و حدیث های بسیار سرانجام جیدون سانچو به فوتبال انگلیس بازگشت و این بار برای یونایتد به میدان خواهد رفت. باشگاه منچستریونایتد که پیش از این بر سر انتقال جیدون سانچو به جمع شیاطین سرخ با بوروسیا دورتموند به توافق رسیده بود، بعدازظهر دیروز، جمعه به طور رسمی اعلام کرد فرایند انتقال این بازیکن به اولدترافورد نهایی شد و این هافبک انگلیسی با امضای قراردادی پنج ساله خود را تا سال 2025 به منچستریونایتد متعهد کرد. وینگر انگلیسی دورتموند که در این تیم آمار و روند فوق العاده ای داشت، سرانجام به زادگاهش برگشت تا برای منچستر بازی کند.

وینگر ملی پوش انگلیسی بعد از ۴ سال با مبلغی معادل ۸۵ میلیون یورو وستفالن را ترک کرد. این بازیکن شماره ۲۵ شیاطین سرخ را با تن می‌کند. این بازیکن جوان در اولین مصاحبه خود گفت:‌««من همیشه بابت فرصتی که باشگاه دورتموند به من داد تا در تیم اصلی‌اش بازی کنم، قدردان این باشگاه خواهم بود.» در ادامه نظرات کاربران توییتر در خصوص این اتفاق که جیدون سانچو به منچستر یونایتد پیوست را بررسی خواهیم کرد.

شما در نیز کامنت‌ها نظرات خود را با ما در میان بگذارید و در بحث‌ها شرکت کنید.

جیدون سانچو به منچستر یونایتد پیوست

کاربران توییتر چه می‌گویند؟

سانچو سال 2017 با رقم بسیار اندک 7 میلیون یورو از منچسترسیتی به دورتموند رفت و بلافاصله به عنوان یک پدیده مطرح شد.  پس از عقد قرارداد به قرمزهای منچستر سانچو گفت: « اگر چه همیشه می‌دانستم که روزی به انگلیس بر می گردم. شانس پیوستن به منچستر یونایتد، رویایی است که محقق شده و بی صبرانه منتظر بازی در لیگ برتر هستم.» او در ادامه افزود:

منچستریونایتد تیمی جوان و هیجان انگیز است و من می دانم که با هم، ما می توانیم به چیزی خاص و ویژه تبدیل شویم تا موفقیتی که هواداران لایق آن هستند را برای آن ها به ارمغان بیاوریم. من در انتظار کار با سرمربی و تیم مربیگری اش هستم تا بتوانم بازی خود را بهبود دهم.

کاربران توییتر چه می‌گویند؟

حاج آقا ممفیس می‌نویسد:

بوی گل سانچو و پریمیرلیگ آید، وینگر محبوب ما از سفر آمد، مارسیال چو بیرون رود جیدون درآید!

کاربری با نام مستعار راکی می‌نویسد: «جیدون سانچو رسما به منچستر یونایتد پیوست. ۸۵ میلیون یورو پرداخت این ترانسفر به دورتموند ست. کامنتها برام جالبه، همه تشکر و براش ارزوی موفقیت کردند. امیدوارم روزی ورزش فوتبال ما خصوصی و با احترام و بدون تهمت به یکدیگر ازش لذت ببریم.»

جیدون سانچو به منچستر یونایتد پیوست ؛ کاربران توییتر چه می‌گویند؟
جیدون سانچو به منچستر یونایتد پیوست ؛ کاربران توییتر چه می‌گویند؟ / جیدون سانچو در منچستر یونایتد

کاربر دیگری سانچو را بیش از حد اغراق‌آمیز می‌خواند و می‌گوید:

بعد از جیدون سانچو، رافا واران هم به منچستر اضافه میشه که کلکسیون اورریتدها رو کامل کنه.

یکی از کاربران در رشته توییتی مفصل که خواندن آن خالی از لطف نیست آورده است: «یه چشم انداز ببینیم از روح فوتبال: پاریس: حکیمی(۶۰م) + ۳ بازیکن آزاد، (مجموع حقوق خالص ۴ بازیکن پرداختی ۵۰م پوند) چلسی: در حال بررسی خرید رایس و هالند. سیتی: به دنبال کین و گریلیش بایرن: ۴۲.۵م یورو اوپامکانو. تیم یازدهم جزیره: خرید ۴۰ میلیون یورویی از چمپیونشیپ. تیم هشتم جزیره: خرید دفاع ۶۰ میلیونی از تیم ۱۶ جزیره. بارسلونا: ناتوانی در تمدید قرارداد مسی و ثبت قراردادهای رایگان که مجموع دستمزدشان به ۲۰م یورو هم نمیرسد.» او در ادامه می‌نویسد:

ناتوان در پرداخت حتی ۱ یورو برای آزادسازی بازیکنان تیم‌های دیگر علی رغم فروش ۳۵م یورویی. معاوضه(نه فروش) دومین بازیکن تیم از نظر گل+پاس‌گل با بازیکن ذخیره اتلتیکو به دلیل ناتوانی در پرداخت دستمزد.  یوونتوس: صرف نظر کردن از بازگرداندن رایگان پیانیچ به دلیل حقوق. ناتوانی در پرداخت حتی ۴۰م یورو برای لوکاتلی(مقایسه با تیم ۱۱ و ۸ جزیره)

جیدون سانچو به منچستر یونایتد پیوست ؛ کاربران توییتر چه می‌گویند؟
جیدون سانچو به منچستر یونایتد پیوست ؛ کاربران توییتر چه می‌گویند؟ / جیدون سانچو در منچستر یونایتد

اینتر: فروش بازیکنان تاپ خود به دلیل اوضاع بد اقتصادی و از دست دادن مربی قهرمان سری. آث میلان: جذب بازیکنان قرضی درجه ۲ با قرارداد طولانی به دلیل ناتوانی در جذب قطعی بازیکنان. ناتوانی در تمدید قرارداد هاکان یونایتد: پرداخت ۹۰م برای جیدون سانچو.

با توجه به توضیحات بالا متوجه میشیم لیگ جزیره + بایرن و پاریس معاف از روح فوتبال بوده و روح فوتبال تنها شامل سایر تیم‌ها علی الخصوص بارسا، یووه، میلان و اینتر می‌شود.

خان محمدعلی آقا در توییتی مربوط به این انتقال می‌نویسد:‌ «انگلیس در فینال یورو2020 شکست خورد اما سنّ بهترین و گران‌ترین بازیکنان انگلیس چقدره؟! بوکایو ساکا متولد 2001 جیدون سانچو متولد 2000 فیل فودن متولد 2000 میسون مانت متولد 1999 دکلان رایس متولد 1999 مارکوس رشفورد متولد 1997 “آینده از آن کسانیست که به استقبال آن می‌روند”» سهراب کاربر دیگری است که می‌گوید منتظر منچستر یونایتد امسال است:

رافائل واران بیاد خط دفاعی میشه مگوایر واران لوک شاو ون بیسکا.فرناندز و پوگبا بازی سازهامون جیدون سانچو و مارکوس رشفورد و کاوانی هم مثلث خط حمله ان.چه قدر منتظر منچستریونایتد امسالم.

جیدون سانچو به منچستر یونایتد پیوست ؛ کاربران توییتر چه می‌گویند؟
جیدون سانچو به منچستر یونایتد پیوست ؛ کاربران توییتر چه می‌گویند؟ / جیدون سانچو در منچستر یونایتد

کاربر دیگری می‌نویسد: «جیدون سانچو بنظرم آینده فوتبالیشو به فنا داد با رفتن به منچستر.» مدیری هستم دقیقا برخلاف کاربر قبلی نوشته است: «خبرهای خوب و لحظات خوش تمامی ندارد: بردن “آلمان” در “یورو” و حالا جذبِ “جیدون سانچو“!؛ این تابستان در صورت جدایی “پوگبا” حتا می‌تواند رؤیایی‌تر پیش رود!.»

بیشتر بخوانید:

.

جیدون سانچو در منچستر یونایتد و تکمیل یک تیم رویایی. نظر شما در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر