coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده شمشیربازی المپیک توکیو 2020 [2 مرداد: مجتبی عابدینی و علی پاکدامن]

امروز رقابت شمشیربازی علی پاکدامن و مجتبی عابدینی در چارچوب المپیک 2020 برگزار خواهد شد. اما برای پخش زنده شمشیربازی المپیک توکیو 2020 چه باید کرد؟

المپیک توکیو 2020 که با یکسال تاخیر در سال 2021 پیگیری می شود با حضور نزدیک به 11 هزار ورزشکار از 206 کشور جهان آغاز شده است. کاروان ایران با 68 سهمیه و 66 ورزشکار در 16 رشته از این رقابت ها حضور خواهد داشت. پیش از این شما را با دهکده المپیک توکیو 2020 آشنا کرده بودیم.

تیم شمشیربازی سابر ایران در این دوره از رقابت ها با 4 سهمیه کار خود را آغاز می کند. مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی نفرات اعزامی کشور عزیزمان در این رشته هستند. هدایت تیم سابر ایران را نیز پیمان فخری بر عهده دارد.

سابر ایران علاوه بر افزایش تعداد سهمیه‌ها نسبت به دو حضور گذشته خود در المپیک، برای نخستین بار با قرار گرفتن در جمع 8 تیم برتر جهان، سهمیه تیمی المپیک را کسب کرده است جایی که در آن کشورهایی مانند فرانسه ناکام ماندند.

پس تا همین جا باید به این رشته، ورزشکاران و کادر فنی آن تبریک گفت اما نیاید فراموش کرد که درخشش عابدینی در المپیک ریو و همچنین نتایج سابر ایران در سابر تیمی باعث شده تا کسب مدال چه در بخش انفرادی و چه انفرادی بهترین عملکرد را برای این رشته رقم بزند.

مطمئنا شمشیربازی در جایی نمره قبولی کسب خواهد کرد که جایگاه چهارمی بخش انفرادی تبدیل به مدال شود البته به نظر می‌رسد که با توجه به تمرکز بالای بازیکنان در بخش تیمی، کسب مطلوب‌ترین نتیجه در این بخش دور از ذهن نباشد. اما برای تماشای پخش زنده شمشیربازی المپیک توکیو 2020 چه گزینه هایی داریم؟

تماشای شمشیربازی المپیک توکیو 2020

تماشای شمشیربازی المپیک توکیو 2020

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده شمشیربازی المپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر