;
coinex

پخش زنده آلومینیوم نفت مسجدسلیمان امروز 8 مرداد 1400

در چارچوب رقابت های آخرین هفته لیگ برتر، نماینده اراک به مصاف نفت مسجدسلیمان می رود. برای پخش زنده آلومینیوم نفت مسجدسلیمان امروز 8 مرداد 1400 با ما باشید.

لیگ بیستم به ایستگاه پایانی خود رسیده است. در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر، دو تیم آلومینیوم اراک و نفت مسجدسلیمان در اراک به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که برای نفت مسجد سلیمان حساسیت زیادی دارد.

پخش زنده آلومینیوم نفت مسجدسلیمان امروز 8 مرداد 1400

نفت که در لیگ جاری با محمود فکری، سرمربی معزول استقلال اصلا نتایج خوبی نگرفته، از کاندیداهای سقوط به لیگ پایین تر است. تیمی که از آخرین پیروزی اش 7 بازی می گذرد و در این هفت بازی 6 بار باخته!

پخش زنده آلومینیوم نفت مسجدسلیمان امروز 8 مرداد 1400
ساعت پخش آلومینیوم نفت مسجدسلیمان امروز 8 مرداد 1400

در سوی دیگر میدان، شاگردان علی منصور نیز که در این فصل از تیم های خوب لیگ بودند و در مقطعی حتی از مدعیان کسب سهمیه آسیایی بودند، مدتی است که روی دور باخت هستند. آلومینیوم در 5 بازی آخر 4 باخت مقابل گل گهر 2 بار و پرسپولیس و تراکتور ثبت کرده و یک بازی را نیز مقابل استقلال مساوی کرده است.

البته تنها حسرت اراکی ها که فصل خوبی در اولین فصل حضور در لیگ برتر گذراندند، مربوط به از دست دادن جایگاه است. از سوی دیگر اما گرچه احتمالش کم است، نفت با باخت ممکن است سقوط کند. گرچه این مهم نیاز به پیروزی سایپا و ذوب آهن دارد و این کمی پیچیده است، اما به نظر به ریسکش نمی ارزد. بازی رفت دو تیم در مسجدسلیمان با نتیجه 2 بر 1 به نفع آلومینیوم به پایان رسید.

پخش زنده بازی آلومینیوم نفت مسجدسلیمان امروز 8 مرداد 1400 (شبکه آفتاب)

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده بازی آلومینیوم نفت مسجدسلیمان امروز 8 مرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر