;
coinex

شیائومی می میکس 4 با نمایشگر منعطف عرضه خواهد شد

نمایشگر منعطف ایده جذابی برای دنیای گوشی های هوشمند است که گویی قرار است در شیائومی می میکس 4 شاهد آن باشیم. با ما همراه باشید.

شیائومی تا به اینجای سال 2021 محصولات متنوع و باکیفیتی در رده های قیمتی متنوعی روانه بازار کرده است، از می 11 اولترا که یکی از بهترین گوشی های 2021 است تا سری گوشی های میان رده این کمپانی که همگی در شمار بهترین گوشی های میان رده 2021 هستند.

اخیرا اخبار پیشی گرفتن شیائومی بر سامسونگ در بازار اروپا نیز منتشر شده است. اما با وجود همه این موارد، اخبار مربوط به می Mix 4 به عنوان یکی از بهترین گوشی های شیائومی 2021 همچنان دنبال کنندگان زیادی دارد. اما از این محصول قدرتمند شیائومی چه می دانیم؟

شیائومی می میکس 4 با نمایشگر منعطف

بنابر اعلام شیائومی، برنامه رونمایی از این محصول برای 19 مرداد ماه جاری برنامه ریزی شده است. برنامه ای که از ساعت 16 به وقت ایران آغاز خواهد شد. انتظار می رود این گوشی، اولین گوشی برجسته بازار با دوربین زیر نمایشگر باشد.

بنابر اطلاعاتی که پیش از این درباره می میکس 4 منتشر شده بود، این محصول از شارژ سریع 120 وات سیمی و شارژ بی سیم 70 یا 80 واتی بهره مند است. این محصول با اسنپدراگون 888 یا 888 پلاس عرضه خواهد شد و در کانفیگ های 8/256 ، 12/256 گیگابایتی به بازار خواهد آمد. البته قدرتمندترین نسخه آن نسخه 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی است.

یکی از مراجع خبری معتبر اخیرا ویدیویی در ویبو به اشتراک گذاشته که نمایشگر منعطف گوشی می میکس 4 را نشان می دهد. این نمایشگر انعطاف پذیر با فناوری CUP تولید شده است و دوربین زیرنمایشگر برای آن طراحی شده است. این طراحی ویژه را در ویدیوی زیر ببینید:

از دیگر مشخصات فنی این محصول باید به باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. همچنین این مدل در ماژول دوربین اصلی از یک سنسور 50 مگاپیکسلی GN1s سامسونگ بهره مند خواهد بود که با سنشورهای 48 مگاپیکسلی فوق عریض و تله فوتو همراه شده است.

بیشتر بخونید:

نظر شما در خصوص شیائومی می میکس 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر