;
coinex

دانلود سریال What If رایگان و بدون سانسور [+تاریخ پخش همه قسمت‌ها]

سریال What If مارول به عنوان یکی دیگر از سریال های فاز چهارم مارول از امروز اکران می شود. برای دانلود سریال What If رایگان و بدون سانسور با ما باشید.

مارول برای اولین بار در مجموعه آثار سینمایی خود، امسال و در جریان فاز چهارم داستان های دنیای مارول، از شماری سریال جدید نیز رونمایی کرد. سریال هایی که تا اینجای کار توجهات زیادی به خود جلب کرده اند و در مجموع باید گفت موفق بوده اند.

کار سریال های مارول با وانداویژن شروع شد. سریالی که بنابر برنامه ریزی استودیو البته خط داستانی فاز چهارم، باید بعد از سریال فالکون و سرباز زمستان اکران می شد، اما به علت محدودیت های ناشی از کرونا، مراحل ساخت فالکون و سرباز زمستان کمی به تعویق افتاد و وانداویژن که به تاریخ پخش برنامه ریزی شده رسیده بود، زودتر از این سریال، اکران شد.

اخیرا لوکی، سریالی که پیش از پخش نیز طرفداران زیادی یافته بود و حول محور برادر ثور جریان دارد نیز اکران شده و با استقبال خوبی مواجه شده است. اما در میان اثار امسال مارول و در دسته سریال ها، یک اثر منحصر به فرد و خاص نیز به چشم می خورد، سریالی با حتی نامی خاص، چه می شد اگر یا What If یکی از سریال های مارول، با داستانی و ایده ای جذاب است. با ما برای دانلود سریال What If رایگان و بدون سانسور همراه باشید.

دانلود سریال What If رایگان و بدون سانسور

ایده سریال چه می شد اگر مارول از اینجا آمده که اگر در دنیای مارول، نقاط عطف داستانی به طرز متفاوت با آنچه رخ داده پیش می رفت، چه می شد؟ تیزر این سریال انیمیشنی از همان ابتدای انتشار نظرات بسیار مثبتی به خود جلب کرد. ایده اصلی از یک رمان قدیمی گرفته شده است و بر اساس مجموعه کمیک هایی به همین نام در ژانر آنتولوژی تهیه شده است.

آنچه در این سریال جلب توجه می کند این است که بسیاری از اتفاقات مطابق انتظار ما پیش نمی رود و تقریبا شخصیت ها و داستان ها در دنیایی گویی موازی و یا جهانی جایگزین جریان دارد. برای حزئیات بیشتر و دانلود رایگان What If مارول با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2021

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

دانلود رایگان What If مارول

دانلود سریال What If رایگان و بدون سانسور [+تاریخ پخش همه قسمت‌ها]

ژانر آنتولوژی به این شکل است که یک برنامه رادیویی یا تلویزیونی در هر قسمت یا هر فصل، از بازیگران، شخصیت ها و داستان های متفاوتی استفاده کند. البته این مسئله یک اصل یا قاعده ثابت و تخطی ناپذیر نیست.

سازندگان می‌توانند از یک گروه ثابت بازیگران، در داستان‌های متفاوت از آن فیلم یا سریال استفاده کنند. مثلا در سریال What If مارول، بازیگران یکسان هستند، منتهای مراتب در این انیمیشن فقط از صدای آن‌ها استفاده شده است.

همانطور که گفتیم موضوع اصلی سریال What If مارول این است که اگر داستان ها و لحظه های خاص جهان مارول، به گونه دیگری اتفاق بیفتند، چه خواهد شد؟ این سریال اولین اثر انیمیشنی ماورل است و کارگردانی آن را برایان اندروس برعهده دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

دانلود رایگان What If مارول

دانلود سریال What If رایگان و بدون سانسور [+تاریخ پخش همه قسمت‌ها]

اولین بار در سال 2019 مسئله ساخت سریالی با این موضوع عنوان شد. شمار زیادی از شخصیت های انیمیشن چه می شد اگر توسط بازیگران همان شخصیت ها در فیلم ها صداگذاری شده اند.

داستان قسمت اول سریال به این شکل است که چه اتفاقی می افند اگر پگی کارتر به جای استیور راجرز سر ابرسرباز شدن را در آغاز جنگ جهانی دوم استفاده کند؟ کل داستان قسمت اول بنابر اطلاعات موجود به این مسئله می پردازد.

بنابر اطلاعات موجود از این سریال، What If سریالی سرشار از خون و خونریزی است. در این اثر شخصیت هایی چون Human Torch ،The Thing و حتی آیرن من توسط هالک کشته خواهند شد.

در وات ایف، آیرن من شخصیت شرور داستان های مارول است. شاید او در مراحلی که به مرد آهنی بدل شده به شخصیت شروری بدل شده و شاید هم نبوغ خود را برای امور شر به کار برده است.

دانلود سریال What If رایگان و بدون سانسور [+تاریخ پخش همه قسمت‌ها]

یکی از جزئیات جالب توجه تریلر این است که، Doctor Strange با یک Doctor Strange متفاوت دیگر رو به رو می‌شود. جزئیات مشخص نشده است اما شاید در جهان سریال What If مارول Stephen Strange اصلا دکتر استرینج نبوده است، یا اینکه در این جهان جایگزین دنیای مارول یک Doctor Strange شیطانی برای جلوگیری از این وضعیت ظاهر خواهد شد. تمام اطلاعاتی که از این سریال مشخص شده است، با توجه به تریلر پخش شده از سریال و کتاب کمیک آن منتج است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

بهترین انیمه های 2021

معشوقه استیور راجرز، پگی کارتر نیز در این سریال در نقش کاپیتان انگلیس ظاهر می شود. از سوی دیگر راجرز به عنوان فردی لاغرمردنی مانند زمان پیش از دریافت سرم ظاهر می شود. تنها چیز ثابت وات ایف، عشق عمیق استیو و پگی است.

به طور خلاصه در این سریال این شانس را داریم که همه لحظات مهم را متفاوت با آنچه شناخته ایم، ببینیم. به علاوه از آنجا که داستان در یک جهان جایگزین جریان دارد، شخصیت هایی که از داستان حذف شده اند، مانند آیرن من نیز حضور دارند. اما به یاد داشته باشید، کمتر شخصیتی مانند گذشته است. برای دانلود What If بدون سانسور با ما باشید.

تاریخ پخش و دانلود What If بدون سانسور

تاریخ شروع انیمیشن What If مارول نیز در 11 آگوست 2021 یعنی 20 مردادماه 1400 است. این سریال متفاوت دنیای مارول از امروز در دیزنی پلاس پخش خواهد شد. فصل اول سریال نیز در 10 قسمت ساخته شده که تا 13 اکتبر به طول می انجامد. برای دانلود سریال What If رایگان و بدون سانسور از لینک های زیر استفاده کنید:

دانلود What If بدون سانسور

تاریخ پخش قسمت اول: 21 مرداد

  • عنوان: What If… Captain Carter Were The First Avenger
  • برای دانلود قسمت اول What If از تلگرام اینجا کلیک کنید

تاریخ پخش قسمت دوم: 27 مرداد

  • عنوان: What If… T’Challa Became a Star-Lord
  • برای دانلود قسمت دوم What If از تلگرام اینجا کلیک کنید

تاریخ پخش قسمت سوم: 3 شهریور

  • لینک پس از انتشار …

تاریخ پخش قسمت چهارم: 10 شهریور

  • لینک پس از انتشار …

تاریخ پخش قسمت پنجم: 17 شهریور

  • لینک پس از انتشار …

تاریخ پخش قسمت ششم: 24 شهریور

  • لینک پس از انتشار …

تاریخ پخش قسمت هفتم: 31 شهریور

  • لینک پس از انتشار …

تاریخ پخش قسمت هشتم: 7 مهر

  • لینک پس از انتشار …

تاریخ پخش قسمت نهم: 14 مهرماه

  • لینک پس از انتشار …

دانلود سریال What If رایگان و بدون سانسور [+تاریخ پخش همه قسمت‌ها]

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دانلود سریال What If رایگان و بدون سانسور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر