coinex
راهنمای خرید تکراتو

جنیفر انیستون و دیوید شویمر وارد رابطه شدند‌ ؛ رویای فرزندفن‌ها!

چندی پیش جنیفر انیستون و دیوید شویمر در ویژه برنامه فرندز پرده از کشش و علاقه بین خود برداشتند و حالا رسما جنیفر انیستون و دیوید شویمر وارد رابطه شدند‌.

بعد از پخش ویژه برنامه فرندز و صحبتی که این دو ستاره سریال محبوب فرندز درباره ارتباط عاشقانه خود خارج از سریال داشتند، گویی پرده ها از میان برداشته شده و این دو رسما وارد رابطه ای عاشقانه شده اند.

انیستون و شویمر به همراه کورتنی کاکس، لیسا کودرو، متیو پری و مت له بلاک در ویژه برنامه جیمز کوردون به گفتگو نشسته و به سوالاتی پاسه می دادند. در بخشی از همین مصاحبه است که مجری می پرسد، آیا خارج از سریال رابطه عاشقانه ای باهم داشتید؟

جنیفر انیستون و دیوید شویمر وارد رابطه شدند‌

شویمر در پاسخ به نوعی اعتراف می‌کند: «فصل اول، ما … علاقه شدیدی به جنیفر داشتم. احساسات متقابلی وجود داشت. در مقطعی، علاقه شدیدی به هم داشتیم. اما مثل عبور دو کشتی بود، چون یکی از ما همیشه در رابطه دیگری بود. بنابراین ما هرگز از آن مرزها عبور نکردیم. به آن احترام گذاشتیم.» در این لحظه له‌بلانک به شوخی می‌گوید: مزخرف می‌گوید.

جنیفر انیستون و دیوید شویمر وارد رابطه شدند‌ ؛ رویای فرزندفن‌ها!

انیستون در بخش دیگری از برنامه از بازی کوتاه برد پیت همسر سابق خود در فصل هشتم سریال یاد می کند. انیستون 52 ساله در بخشی که بازیگران در حال مرور بازی بازیگران مهمان هستند، از ایفای نقش پیت به عنوان یک نقش کوتاه به یاد ماندنی یاد می کند.

این دو حالا مدتی است که باهم در رستوران یا در حال قدم زدن رصد می شوند. به علاوه دیوید از محل زندگی خود نیویورک به لس آنجلس محل زندی جنیفر رفته و گویا در یک خانه باهم زندگی میکنند. رویای راس و ریچل طرفداران فرندز حال به واقعیت پیوسته!

بیشتر بخوانید:

جنیفر انیستون و دیوید شویمر وارد رابطه شدند‌ ! نظر شما چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر