;
coinex

احتمال بازگشت عادل فردوسی پور با 90

با توجه به احتمال تغییرات مدیریتی عمده در صدا و سیما، به نظر بار دیگر احتمال بازگشت عادل فردوسی پور با 90 محبوب به شبکه 3 قوت گرفته است.

پنج سال از حضور علی‌عسگری در جام جم می گذرد اما در آغاز پنج سال دوم مدیریت او بر صداوسیما، انتظار دگرگونی های اساسی به خصوص در ترکیب مدیران شبکه ها تلویزیون می رود. این مهم شائبه بازگشت 90 با عادل فردوسی پور را بار دیگر تقویت کرده است.

احتمال بازگشت عادل فردوسی پور با 90

با اینکه در حکم رهبر انقلاب درباره انتصاب علی‌عسگری زمانی تعیین نشده است ولی با توجه به تاریخچه این سمت این احتمال وجود دارد که حکم دور دوم پنج ساله ایشان نیز به زودی ابلاغ گردد. علی لاریجانی و عزت الله ضرغامی مدیران پیشین صدا و سیما نیز، هر کدام دو دوره پنج ساله رئیس صدا و سیما بودند. در بین مدیران پیشین صدا و سیما تنها محمد سرافراز دوره خود را کامل نکرد و به علت بیماری بعد از ۱۸ ماه از مسئولیت خود کناره گیری کرد.

با توجه به این که حمید شاه آبادی گزینه تصدی وزارت ارشاد سید ابراهیم رییسی شده است، اگر معاون سیما وارد دولت نشود شاید در دوم ریاست علی عسگری دگرگونی هایی اساسی در مجموعه صدا و سیما رخ بدهد. اما اکنون که محمد مهدی اسماعیلی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجلس معرفی شده، در جام جم لحظه شماری برای تغییر در مدیران شبکه ها تلویزیونی شروع شده و در این بین نام یک نفر بیشتر از همه شنیده می شود.

احتمال بازگشت عادل فردوسی پور با 90

به احتمال زیاد و طبق شنیده ها، شاه آبادی، فروغی را از مدیریت شبکه سه خلع و او را به شبکه دو یا سیمافیلم خواهد برد. به هر حال او سایه خود را از سر شبکه سه برداشته و شاید اینگونه راه برای بازگشت ۹۰ و فردوسی پور باز گردد که در این‌صورت باید دید با میثاقی و فوتبال برتر می خواهند چه کنند و ساعت پخش ۲۲:۳۰ دوشنبه ها به چه کسی می رسد!

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص احتمال بازگشت عادل فردوسی پور با 90 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر