;
coinex

انصراف جیمی اسپیرز از سرپرستی بریتنی ؛ پایان جدال حقوقی پدر و دختر!

سرانجام اخباری مبنی بر انصراف جیمی اسپیرز از سرپرستی بریتنی به گوش می‌رسد و این خواننده از این پس می‌تواند درآمد حاصل از کنسرت‌ها و اجراهایش را به تنهایی مدیریت کند.‌

بالاخره جیمی اسپیزر پدر بریتنی اسپیزر خواننده و بازیگر آمریکایی از سرپرستی دخترش پس از ۱۳ سال کناره گیری کرد و بریتنی در تلاش است با ارائه مدارکی درباره بدرفتاری های پدرش، او را به زندان بیندازد. پدر بریتنی پنج شنبه این هفته در دادگاه عالی لس آنجلس، اعلام به کناره گیری از سرپرستی بریتنی کرد اما زمان دقیق انتقال سرپرستی را فاش نکرد.

نمایندگان او گفتند که وقتی این مسائل حل شود او کناره گیری خواهد کرد اما برای تعلیق فوری او توجیهی وجود ندارد. از طرفی گروه حقوقی بریتنی علاوه بر ابراز خرسندی از این موفقیت، از حملات دنباله دار جیمی به دخترش ابراز ناراحتی کردند.

انصراف جیمی اسپیرز از سرپرستی بریتنی

تابستان امسال بود که درخواست استعفا پدر بریتنی داده شد و تا این هفته درگیری‌ها ادامه داشت. جیمی پس از استعفا اندرو والت در ۲۰۱۹ تنها سرپرست دخترش بود. طی این دو ماه اخیر بریتنی پیشرفت‌های زیادی کرده و توانسته علاوه بر موفقیت در حرفه اش، وکیل خودش را انتخاب کند و وکیل سابق استعفا دهد، مدیر برنامه هایش بعد از ۲۵ سال کناره گیری کرد و موسسه بسمر تراست به عنوان حافظ اموال بریتنی کنار کشید.

طبق اطلاعات منتشر شده، ظلم پدر بریتنی آن چنان بود که حتی او حق نداشت با پول حاصل از درآمد خودش برای گذراندن تعطیلات به هاوایی برود که البته این مسئله از سوی پدرش رد شده است.

انصراف جیمی اسپیرز از سرپرستی بریتنی
انصراف جیمی اسپیرز از سرپرستی بریتنی

بریتنی نیز اعلام کرد که همین حالا اجازه ازدواج و بارداری به من نمی دهد. او گفته است:

من می‌خواهم باردار شوم اما این اجازه را به من‌ نمی‌دهد. این سرپرستی به من بیشتر آسیب می رساند تا نفع. من لیاقت یک زندگی را دارم. همه عمرم کار کرده‌ام. حق دارم دو، سه سال استراحت کنم و هر کاری می خواهم بکنم اما تحت فشار هستم. از احساس تنهایی کردن خسته شده‌ام. من لایق داشتن خانواده، فرزند و … هستم.

بریتنی که این چند سال با انتشار ویدیو های عجیبی از رقص‌های خود در اینستاگرامش این شک را به وجود آورده بود که شاید این صفحه به دست خودش مدیریت نمی شود که با کناره گیری پدرش با انتشار دختری که روی شانه اش پروانه ای در پرواز است به گونه ای آزادی مجدد خود را اعلام‌ کرد.

فوریه گذشته نیز مستندی به نام «لکه‌دار کردن بریتنی اسپیرز» (Framing Britney Spears) به تهیه‌کنندگی «نیویورک تایمز» که فوریه گذشته از شبکه FX پخش شد که به جنبش #FreeBritney اعتبار داد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص انصراف جیمی اسپیرز از سرپرستی بریتنی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر