;
coinex

کاردانو سومین ارز بازار کریپتو ؛ رشد کاردانو تا کجا ادامه دارد؟

کاردانو و رمزارز بومی پلتفرم آن یعنی آدا همواره از توکن ها و پلتفرم های محبوب کریپتو بوده اند. حالا با رشد خوبی که داشته، کاردانو سومین ارز بازار کریپتو است.

طبق گزارش ها و داده ها ارائه شده، کاردانو با افزایش قیمت بسیار خوبی که داشته، توانسته به جایگاه سومین رمز ارز بازار برسد. این رمز ارز که تا دیروز در جایگاه پنجم قرار داشته، با پشت سر گذاشتن بایننس کوین و تتر توانسته به جایگاه سوم برسد.

کاردانو سومین ارز بازار کریپتو

کاردانو یک شبکه مبتنی بر بلاک چین می باشد که نام ارز دیجیتال آن «Ada» است. از این شبکه برای انتقال پول دیجیتالی و همچنین ثبت قراردادهای هوشمند و ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز استفاده می شود. در واقع می‌توان گفت که کاردانو رقیبی برای اتریوم، ایاس و دیگر پلتفرم‌های قرارداد هوشمند به حساب می آید البته با این تفاوت که او خود را پیشگام در «نسل سوم بلاک چین» می‌نامد و امنیت آن با استفاده از معماری چند لایه تأمین شده است.

کاردانو طی یک روز گذشته ۶.۱ درصد افزایش قیمت داشته و به ۲.۱۱ دلار رسیده و توانسته از سطح کلیدی ۲ دلار فراتر برود. کاردانو با قیمت اوج سه ماه قبل خود، یعنی ۲.۴۵ دلار چندان فاصله ای ندارد و فقط ۱۳.۸ درصد با این قیمت فاصله دارد که به نظر می رسد به زودی به این سطح نیز خواهد رسید.

کاردانو سومین ارز بازار کریپتو ؛ رشد کاردانو تا کجا ادامه دارد؟

با افزایش این ارز دیجیتال، سلطه آن نیز بر بازار افزایش یافته و به سطح ۳.۲۸ درصد که قبلا متعلق به بایننس کوین بوده، رسیده است. این افزایش قیمت پس از گفته هفته پیش سازنده این کوین بود که اعلام کرده بود بزودی تاریخ دقیق اجرا قراردادها هوشمند بر روی این شبکه را اعلام‌ خواهد کرد.

اما پس این افزایش قیمت، ارزش کل بازار کاردانو حدود ۶۵ میلیارد دلار که بالاتر از ارزش کل تتر با ۶۳ میلیارد و ارزش کل بایننس کوین با ۶۲ میلیارد است. پیش از این پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021 را بررسی کرده بودیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص کاردانو سومین ارز بازار کریپتو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر