;
coinex

رسمیت یافتن مبادلات ارزهای دیجیتال در مکزیک

کشورها امروزه بیش از پیش متوجه اهمیت ارزهای دیجیتال شده اند. امروز قصد داریم پیرامون رسمیت یافتن مبادلات ارزهای دیجیتال در مکزیک صحبت کنیم.

مطمئنا امروزه اهمیت و نقش پررنگ ارزهای دیجیتال و افزایش حجم معاملات آنها برکسی پوشیده نیست و روز به روز بر طرفداران این مارکت افزوده می شود. مبحثی که تقریبا در تمام کشورها به وجود آمده، قانونی یا غیرقانونی بودن مبادلات این گونه رمزارزهاست. دولت ها دیدگاه های مختلفی پیرامون این بازار دارند اما آنچه انشکارنشدنی است، محبوبیت آن است.

رسمیت یافتن مبادلات ارزهای دیجیتال در مکزیک

چندی پیش مجلس نمایندگان کشور السالوادور به طور رسمی رمزارز بیت کوین را به عنوان یک ارز قانونی پذیرفتند و اعلام کردند که قرار است از مزایای این صنعت بهره وری کنند. این موضوع منجر به شعله ور شدن جرقه پذیرش ارزهای دیجیتال در کشورهای دیگر شد.

همسایه السالوادور، مکزیک، از پذیرش بیت کوین در راستای تقویت سطح استفاده قانونی و همچنین افزایش کاربردهای این دارایی مجازی در آینده خبر داد. ادواردو مورات هینوجوزا یکی از سناتورهای دولت فدرال مکزیک در حساب توئیتری خودش اعلام کرده که قصد دارد هر چه سریع تر یک چارچوب قانونی مشخص و شفاف در رابطه با صنعت ارزهای دیجیتال ارائه کند.

هینوجونزا بسیار مصمم است که مکزیک را به کشوری پیشرو در صنعت رمزارز تبدیل کند و حالا ریکاردو سالیناس پلیگو یکی از تاجران بزرگ مکزیکی تائید نموده است که بانکو آزتکا به زودی شروع به پذیرش بیت کوین خواهد کرد. وی در مورد بیت کوین گفته:

بیت کوین یک راه خوب برای تنوع بخشیدن به پورتفولیوی شماست. من فکر می کنم که همه سرمایه گذاران باید مطالعه ارزهای رمزنگاری و آینده آنها را آغاز کنند. در Banco Azteca ما در تلاش هستیم تا خدمات ارزهای دیجیتال را برای ترویج آزادی مالی به مشتریان خود ارائه دهیم. همچنین اظهار داشته، بیت کوین طلای جدید است و ویژگی های بهتری نیز نسبت به نسخه سنتی طلا دارد.

رسمیت ارزدیجیتال در مکزیک

موسس Grupo Salinas که دارایی خالص اش 15.6 میلیارد دلار است، بار دیگر حمایت خودش را از پادشاه ارزهای دیجیتال یعنی بیت کوین نشان داده است. اواخر ژوئن سالیناس اعلام کرد که بانک آزتکا قرار است به عنوان اولین بانک مکزیکی باشد که از ارز دیجیتال بیت کوین پشتیبانی می کند.

قانون گذاران مکزیک در رابطه با پذیرش دارایی های رمزارز به عنوان راهی برای بهبوئ وضعیت مالی خوشبین هستند و به این نتیجه رسیده اند که کارتل های مواد مخدر مکزیک برای ادامه فعالیت های غیرقانونی خود به استفاده از ارزهای دیجیتال روی آورده اند.

همچنین سومین میلیارد مکزیک نیز آینده بیت کوین را برای سرمایه گذاری مناسب دانست و با بیان اینکه 10 درصد کل دارایی اش را در این صنعت سرمایه گذاری نموده خاطرنشان کرد که در تلاش هستیم تا در بانکو آزتکا ارزهای دیجیتال را به مشتریان خود معرفی نماییم و به آنها قدرت آزادی مالی بدهیم.

سالیناس گرچه به بیت کوین خوشبین است اما به همان قدر از دوج کوین بیزار است و گفته این رمزارز مردم را فقیر خواهد کرد. امروزه صنعت ارزهای دیجیتال هر روز یک نقطه عطف جدیدی را کشف می کند و موسسات مالی و شرکت های بزرگی مانند تسلا در بازار بیت کوین سرمایه گذاری های کلان کرده اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رسمیت یافتن مبادلات ارزهای دیجیتال در مکزیک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر