;
coinex

با اعلام ستاد ملی کرونا دوشنبه 25 تا شنبه 30 مردادماه تعطیل شد

مطابق با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا و در جهت کنترل وضعیت حاد کرونایی کشور، دوشنبه 25 تا شنبه 30 مردادماه تعطیل شد. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

مطابق با نظر و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، از دوشنبه 25 مرداد تا شنبه 30 مرداد در کشور تعطیل خواهد بود. با توجه به وضعیت بحرانی کشور در زمینه کرونا، محدودیت‌های جدید کرونایی در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا وضع شد.

با اعلام ستاد ملی کرونا دوشنبه 25 تا شنبه 30 مردادماه تعطیل شد

پیش از این از سوی سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان پیشنهاد تعطیلی دو هفته ای کشور برای کنترل پیک پنجم کرونا ارائه شده بود و جمعی ا زمتخصصات سلامت نیز تاکید کرده بودند:

اگر قرار باشد تعطیلی مانند دفعه قبلی باشد که فقط کارمندان دولت نیامدند، اما همه جا باز بود و نظارتی نبود، فایده‌ای ندارد.

در هر حال کارشناسان سلامت تاکید دارند که تعطیلی که همه جا را تعطیل کند، در کنترل تاخت و تاز پیک فعلی بیماری در کشور موثر خواهد بود. تعطیلی در شرایطی موثر خواهد بود که بتواند تمام کارمندان و کارکنان دولتی، راه ها، رستوران ها، پاساژها و هر محل تجمع دیگری را ببندد.

بی تردید در صورت عدم اعمال سختگیرانه تعطیلی ها و قوانین مربوط به آن، اعمال و اعلام چنین تعطیلی هایی فایده ای به حال وضع کرونایی کشور ندارد.  دکتر رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره جزئیات محدودیت های کرونایی روزهای آینده افزود:

  • از فردا ساعت ۱۲ ممنوعیت تردد کامل بین استانی به جز موارد استثنا مثل خودروهای اورژانس اعمال خواهد شد و تا صبح شنبه هفته بعد ادامه پیدا خواهد کرد.
  • تمام مجوزهای صادره تردد هم لغو خواهد شد.
  • علاوه بر این افرادی که در این مدت جریمه شوند بعد از یک ماه دو برابر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دوشنبه 25 تا شنبه 30 مردادماه تعطیل شد اما آیا این تعطیلی ها در کنترل بیماری موثر است؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر