;
coinex

شانگ چی و افسانه ده حلقه از دیزنی پلاس پخش نخواهد شد!

با وجود اینکه سیاست این روزهای دیزنی، پخش همزمان آثار از دیزنی پلاس و سینماهاست، در کمال تعجب شانگ چی و افسانه ده حلقه از دیزنی پلاس پخش نخواهد شد.

طبق اعلام مدیر عامل دیزنی، فیلم «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) مارول از پلتفرم دیجیتال دیزنی پلاس پخش نخواهد شد و فقط ۴۵ روز در سالن های سینما اکران خواهد شد.

این در حالی است که همزمان با شیوع کرونا و بسته شدن سینماها، دیزنی برنامه پخش آثار جدید خود در دیزنی پلاس را آغاز کرد. موضوعی که از ابتدا اعتراض برخی کارگردانان معروف چون نولان را در پی داشت و همین اواخر سبب شکایت اسکارلت جوهانسون بر سر پروژه بلک ویدو شد.

شانگ چی و افسانه ده حلقه از دیزنی پلاس پخش نخواهد شد

پیش از این اعلام شده بود هر دو فیلم شانگ چی و گای آزاد همزمان با اکران در سینماها در دیزنی پلاس با قیمت ۳۰ دلار پخش خواهد شد. اما افزایش شمار مبتلایان کرونا دلتا در آمریکا، برنامه ها دیزنی را تغییر داد.

قبل از بیماری، استودیوها باید فیلم ها را ۹۰ روز در سینما اکران می کردند. اما حالا تنها 45 روز در سینماها اکران می شوند. چاپک در این باره می‌گوید:

در مورد شانگ-چی، ما فکر می‌کنیم که آزمون جالبی خواهد شد. دورنمای انتشار یک فیلم مارول به [دیزنی+] پس از ۴۵ روز اطلاعات جالبی به دست می‌دهد.

شانگ چی و افسانه ده حلقه از دیزنی پلاس پخش نخواهد شد!

اکنون سینماهای استرالیا و آسیا جنوب شرقی کاملا بسته اند و در برخی کشورها دیگر نیز برای ورود به سینما نیاز به گواهی واکسیناسیون می باشد. تا به امروز چهار فیلم همزمان با اکران سینمایی، در دیزنی پلاس نیز پخش شده است.

مشترکان این شبکه برای دیدن این فیلم ها باید ۳۰ دلار پرداخت کنند که ۸۰ درصد درآمد حاصل را استودیو بر می دارند که نسبت به 50 درصد پیشین که از استودیو گرفته می شد بیشتر است. از طرفی این مدل پخش، صدای بسیاری از سالن داران را درآورده است و از سویی دیزنی با شکایت اسکارلت جوهانسن درباره پخش بیوه سیاه روبرو شده است.

سیمو لیو در شانگ چی و افسانه ده حلقه نیز بازی خواهد کرد و باید با گذشته ای مواجه گردد که تصور می کرد فراموش کرده است. دیگر بازیگران این فیلم شامل «آکوافینا»، «تونی لیونگ»، «میشل یو»، و «رانی چی‌ینگ» هستند.

در تیزر دوم در ثانیه های پایانی، شخصیت شانگ چی و کتی (آکوافینا) در حال دیدن مبارزه ای بین یکی از اعضا اربابان هنرها اساطیری و هیولایی عظیم الجثه اند. که در این صحنه کتی از شانگ چی می خواهد در این مبارزه دخالت کند. هیولا، پلیدی، است که در هالک شگفت انگیز ، تیم راث نقش او را بازی کرد. این شخصیت در سریال شی هالک دیزنی پلاس نیز بازخواهد گشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اینکه شانگ چی و افسانه ده حلقه از دیزنی پلاس پخش نخواهد شد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر