;
coinex

کارگردان لایو اکشن آکادمی قهرمان من (My Hero Academia) مشخص شد

آکادمی قهرمان من یکی از عناوین موردانتظار در میان طرفدران انیمه های ژاپنی است. اخیرا کارگردان لایو اکشن آکادمی قهرمان من (My Hero Academia) مشخص شده است.

شینسوکه سیتو قرار است کارگردانی فیلم لایو اکشن My Hero Academia را انجام بدهد. فیلم لایو اکشن My Hero Academia قرار است توسط شینسوکه سیتو کارگردانی گردد

پس از موفقیت‌های بزرگ انیمه‌ها و مانگاها، شرکت ها پیگیر ساخت اقتباس‌های بیشتری از آنها هستند. در همین جهت، ساخت فیلم  آکادمی قهرمان من مقداری پیشرفت کرده و حتی کارگردان این فیلم مشخص شد. این خبر با پخش سومین نسخه فرعی از این انیمه در ژاپن همزمان شد.

کارگردان لایو اکشن آکادمی قهرمان من مشخص شد

برای کارگردانی فیلم لایو اکشن آکادمی قهرمان من، شینسوکه سیتو (Shinsuke Sato) برگزیده شده که سابقه بسیار درخشانی در ساخت اقتباس‌های سینمایی بر اساس انیمه‌ها دارد و فیلم های جالب توجه دیگری در این‌زمینه دارد

این کارگردان قبلا نویسندگی فیلم‌نامه اقتباسی از انیمه بلیچ را انجام داده است و کارگردانی اقتباس‌های سینمایی بر اساس انیمه‌هایی همچون شمشیر شاهدخت (The Princess Blade)، گانتز (Gantz)، من یک قهرمان هستم (I Am a Hero)، امپراطوری (Kingdom)، دفتر مرگ (Death Note) و اینویاشیکی (Inuyashiki) را ساخته است.

کارگردان لایو اکشن آکادمی قهرمان من (My Hero Academia) مشخص شد

علاوه بر این ها، این کارگردان به تازگی، کارگردانی و نویسندگی سریال آلیس در سرزمین مرزی را برای نتفلیکس انجام داده است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته و دو هفته بعد از پخش آن، تصمیم برای ساخت فصل دوم نیز گرفته شد همه اقتباس‌های سینمایی قبلی سیتو به زبان ژاپنی بوده است و فیلم لایو اکشن آکادمی قهرمان من، اولین فیلم انگلیسی زبان این کارگردان خواهد بود.

این انیمه توسط کوهی هوریکوشی در سال ۲۰۱۴ ساخته شد و از آن زمان، به یکی از محبوب‌ترین و مورد استقبال‌ترین مگناهای تاریخ تبدیل گشته است. تا الان ۵۰ میلیون نسخه از این مانگا فروش رفته است.

در این مانگا، دنیا پر از ابرقهرمان‌های مختلف است و کسانی که ابرقدرتی نداشته باشند در میان بقیه کاملا مشخص هستند. پسر جوانی به نام میدوریا ایزوکو هم بسیار علاقه دارد تا یک ابرقهرمان باشد اما او فاقد قدرت خاصی است.

۵ سری از این انیمه تا به امروز ساخته شده و سه انیمه نسخه فرعی با نام‌های آکادمی قهرمان من: دو قهرمان (My Hero Academia: Two Heroes)، آکادمی قهرمان من: طلوع قهرمانان (My Hero Academia: Heroes Rising) و آکادمی قهرمان من: ماموریت قهرمانان جهان (My Hero Academia: World Heroes’ Mission) تولید شده که همه آن ها در کشور ژاپن بسیار پرفروش بوده اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص کارگردان لایو اکشن آکادمی قهرمان من (My Hero Academia) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر