;
coinex

فصل دوم سریال American Horror Stories چه زمانی منتشر می شود؟

سریال American Horror Stories یکی از محبوبترین سریال های ایام اخیر بوده است. حالا طرفداران منتظر فصل دوم سریال American Horror Stories هستند.

سریال American Horror Stories ، اسپین‌آف آنتولوژی سریال American Horror Story، برای فصل دوم از شبکه FX پخش خواهد شد.  پخش سریال American Horror Stories از برنامه FX on Hulu شبکه هولو مدتی است که می گذرد.

فصل دوم سریال American Horror Stories چه زمانی منتشر می شود؟

این سریال آنتولوژی، در واقع اسپین ‌آف سریال American Horror Story است که دنیای سریال داستان ترسناک آمریکایی را نشان می دهد و این سریال بر عکس سریال اصلی که هر فصل داستان تغییر می کرد، پا را فراتر گذاشته و هر قسمت سریال American Horror Stories داستان متفاوتی را دنبال می‌کند. اما اکنون به علت استقبالی که از این سریال ترسناک شده است، قرار است برای فصل دوم آن ساخته و پخش گردد.

در حاشیه تور مطبوعاتی تلویزیون، شبکه FX، رسما اعلام کرد فصل دوم سریال American Horror Stories ساخته خواهد شد. روز پنج شنبه این هفته قرار است قسمت آخر فصل اول سریال داستان های ترسناک آمریکایی با نام Game Over از برنامه FX on Hulu شبکه هولو پخش گردد.  حالا کمتر از یک هفته به پایان این سریال، شاهد خبر ساخت فصل دوم آن‌ هستیم.

فصل دوم سریال American Horror Stories چه زمانی منتشر می شود؟

سازندگان سریال American Horror Story، رایان مورفی و برد فالچوک، ساخت سریال American Horror Stories را نیز بر عهده خواهند داشت که برای ساخت فصل دوم هم دوباره خواهند آمد.

بازیگرانی که در سریال American Horror Stories حضور دارند و به ایفای نقش می پردازند شامل مت بامر، گاوین کریل، سیرا مک‌کورمک، کایا گربر، پاریس جکسون، آرون تویت، مرین دانجی، اشلی مارتین کارتر، سلنا اسلوان، والری لو، نائومی گراسمن، جان کارول لینچ، کودی فرن، دیلان مک‌درموت، چارلز ملتون، بیلی لورد، دنی ترخو، کوین مک‌هیل، مدیسون بیلی و ویرجینیا گاردنر هستند .

اکنون اطلاعات دیگری از فصل دوم سریال داستان‌های ترسناک آمریکایی در دسترس نیست، اما احتمالا فصل دوم این سریال ترسناک در ۲۰۲۲ از هولو پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساخت فصل دوم سریال American Horror Stories چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر