;
coinex

دانلود رایگان قسمت 3 دانشگاه پلیس بدون سانسور

دانشگاه پلیس یکی از سریال‌های کمدی جدید کره‌ای با بازی کریستال است. برای دانلود رایگان قسمت 3 دانشگاه پلیس بدون سانسور و با زیرنویس چسبیده با ما باشید.

دانشگاه پلیس یک سریال درام کره ای است که حوادث و اتفاقات آن حول محوطه دانشگاه پلیس ملی می‌چرخد. این سریال با داشتن فضایی طنز و کارآگاهی توانسته است نظر مخاطبین را به خود جلب کند. در ادامه ضمن معرفی سریال و بازیگران آن، لینک دانلود سریال دانشگاه پلیس قسمت سوم با زیرنویس چسبیده را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 3 دانشگاه پلیس بدون سانسور

سریال دانشگاه پلیس در  ژانر کمدی، عاشقانه، جوانان و درام هر هفته در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از شبکه KBS2 پخش می‌شود. این درام داستان یک کارآگاه سابق پرشور به نام یو دونگ من (چا تا هیون) را بیان می‌کند که اکنون پروفسوری در دانشگاه پلیس ملی کره است. او 20 سال سابقه کار در بخش‌ها و پرونده‌های مختلف جنایی را دارد.

در این میان او با هکر و دانشجوی تازه کاری به نام کانگ سون هو (با بازی Jung Jin Young) روبرو شده که شاگرد وی محسوب می‌شود. در نهایت این دو برای بررسی پرونده با هم همکاری می‌کنند. کمی بعدتر دانشجوی دیگری به نام او کانگ هی (با بازی Krystal Jung) به آنها اضافه می‌شود.

دانلود رایگان قسمت 3 دانشگاه پلیس بدون سانسور
دانلود سریال دانشگاه پلیس قسمت سوم / دانلود سریال کره ای دانشگاه پلیس / دانلود سریال Police University قسمت سوم

این درام به عنوان یکی از بهترین سریال های کره ای کمدی تعارضات و تعاملات واقع بین استاد دانشگاه و دانش آموزان آشوبگر او را به تصویر می‌کشد که تمام آنها می‌خواهند به عنوان افسر پلیس رویاهای خود را دنبال کنند.

در این سریال بازیگرانی همچون چا ته هیون (Cha Tae-hyun)، جونگ جین یونگ (Jung Jin-young) عضو B1A4 و کریستال (Krystal Jung) حضور دارند و کارگردانی این سریال را یو کوان مو و نویسندگی آن را مون جونگ مین انجام داده است. چا ته هیون در نقش Yoo Dong-man قبلا در سریال‌های تیم بولداگ، آشوب زن و شوهری و بهترین اجرا حضور داشته است.

جونگ جین یونگ نیز در این سریال نقش Kang Seon-ho را بازی کرده و قبلا نیز در سریال‌های عشق اول من فصل اول و دوم و همینطور عشق در مهتاب هنرنمایی کرده است. کریستال نیز نقش Oh Kang-hee را بازی کرده و او قبلا در سریال‌های جست و جو، بازیکن، دفترچه زندان و عروس خدای آب حضور داشته است. حال در ادامه لینک دانلود سریال کره ای دانشگاه پلیس را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود سریال دانشگاه پلیس قسمت سوم

دانلود رایگان قسمت 3 دانشگاه پلیس بدون سانسور
دانلود رایگان قسمت 3 دانشگاه پلیس بدون سانسور / دانلود سریال کره ای Police University / دانلود سریال Police University قسمت سوم

لینک دانلود سریال Police University قسمت سوم از کانال تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 3 دانشگاه پلیس بدون سانسور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر