;
coinex

فصل پنجم آخرین پادشاهی (The Last Kingdom) ؛ داستان، بازیگران و زمان پخش

در میان سریال های تاریخی سالیان اخیر، آخرین پادشاهی محبوبیت عمده ای کسب کرده است. اما فصل پنجم آخرین پادشاهی (The Last Kingdom) چه زمانی پخش می شود.

آخرین پادشاهی، مجموعه ای انگلیسی است، برگرفته از سری رمان های تاریخی برنارد کورن ول با نام داستان های ساکسون. این مجموعه در 10 اکتبر سال 2015 میلادی از شبکه بی بی سی آمریکایی و پس از آن در 22 اکتبر از شبکه بی بی سی دو انگلیس پخش شد و با توجه به استقبال مخاطبان چهار فصل از این مجموعه ساخته و پخش شده است و فصل پنجم آخرین پادشاهی هم در حال تولید است.

مجموعه آخرین پادشاهی همچون سایر مجموعه های روز غربی، با استقبال روبرو شد و این استقبال خوب سبب شد نتفلیکس امتیاز پخش جهانی آن را خریداری کند، سپس نتفلیکس فراتر از حق بخش سریال رفت و با تکیه بر سرمایه پایان ناپذیرش تهیه کنندگی آخرین پادشاهی را هم برعهده گرفت. این شبکه اینترنتی عنوان کرده است که اگر استقبال از این سریال همچنان بالا بماند، تا آخرین کتاب داستان های ساکسون نوشته برنارد کورل ول را تبدیل به مجموعه تلویزیونی خواهد کرد و به روایت جنگ و صلح بین وایکینگ ها و ساکسون ها ادامه خواهد داد.

فصل پنجم آخرین پادشاهی

فصل پنجم آخرین پادشاهی (The Last Kingdom) ؛ داستان، بازیگران و زمان پخش

فصل 1 و 2 مجموعه آخرین پادشاهی که در شبکه بی بی سی پخش شده بود، به ترتیب در ماه اکتبر سال 2015 و ماه مارس سال 2017 میلادی به نمایش درآمده بودند. این مجموعه در ادامه کارش را با شبکه اینترنتی نت فلیکس ادامه داد و فصل سوم را در ماه نوامبر سال 2018 پخش کرد. فصل چهارم هم در 26 ماه آوریل سال 2020 میلادی، برابر با 7 اردیبهشت ماه سال 1399 خورشیدی توسط نتفلیکس عرضه شد.

اکنون سوال مخاطبان و طرفداران این مجموعه این است که تاریخ شروع فصل پنجم سریال آخرین پادشاهی چه زمانی است؟ برای پاسخ دقیق به این پرسش به بررسی اخبار روز این مجموعه پرداختیم؛ بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، فصل پنجم آخرین پادشاهی The Last Kingdom  در فصل پاییز 1400 سال خورشیدی پخش خواهد شد.

البته این تاریخ هنوز از سوی سازندگان فصل پنجم آخرین پادشاهی و نتفلیکس به شکل رسمی تایید نشده است ولی شایعات و افشاگری ها بر آن اشاره دارد. سه فصل از این مجموعه در تیر ماه امسال (1400) از شبکه چهار سیمای جمهوری اسلامی ایران دوبله و پخش شده است.

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال عطیه (Atiye) نتفلیکس

فصل سوم سریال آموزش جنسی ؛ تاریخ پخش و داستان S.E.X Education

داستان فصل پنجم آخرین پادشاهی (The Last Kingdom)

فصل پنجم آخرین پادشاهی (The Last Kingdom) ؛ داستان، بازیگران و زمان پخش

فصل پنجم آخرین پادشاهی 10 قسمت خواهد داشت و در آن به ادامه ماجراهای اوترد از ببنبورک که یک جنگجوی زاده ساکسون است می پردازد. ماجرایی که در سال 872 میلادی در انگلستان رخ می دهد. اوترد در بین وایکینگ های مهاجم رشد می کند. او فردی جاه طلب است و برای تبدیل شدن به یک مبارز بزرگ نزد اتلستن فرزند ارشد ادوارد و نوه ی آلفرد بزرگ آموزش می بیند.

کم کم جاه طلبی این شخصیت داستان به اوج خود می رسد، اما اوترد باید برای رسیدن به هدف های بلندپروازانه و رویایی خود برابر بزرگترین دشمنش بایستد و بزرگترین باختش را بپذیرد و رنج و زیان آن را تحمل کند. شبکه اینترنتی نت فلیکس خلاصه ای رسمی از داستان فصل پنجم آخرین پادشاهی منتشر کرده است که به این شرح است:

 اوترد در می یابد که سرنوشت او فراتر از ببنبرگ است. سرنوشت او به آینده انگلستان گره خورده است. با قبول مسئولیت آموزش پسر بزرگ شاه ادوارد، اتلستان، به عنوان یک جنگجو، جاه طلبی اوترد هدف بالاتری نیز خواهد داشت. اما او برای رسیدن به این سرنوشت باید با بزرگترین دشمن خود مواجه و بیشترین ضرر را متحمل شود.

بیشتر بخوانید:

سریال What If مارول ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

فصل دوم سریال See ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

این در حالی است که مدیر محتوای نتفلیکس، کیندی هالند، در سال 2019 میلادی در یک کنفراس گفته بود:

اگر مخاطب جذب نشود، آنگاه راجع به ادامه سرمایه گذاری روی آن پروژه که مطابق انتظارمان ظاهر نشد فکر می کنیم. البته نظرات منتقدان نیز دارای اهمیت است؛ اما ما واقعا تلاش می کنیم تا جایی که می توانیم سرمایه خود را افزایش دهیم . سرمایه گذاری های خود را جبران کنیم. این کار برای ما نیست، بلکه برای آن هاست.

فصل پنجم آخرین پادشاهی (The Last Kingdom) ؛ داستان، بازیگران و زمان پخش

نیگل مرچنت تهیه کننده با خشنودی از استقبال مخاطبان از ساخت فصل پنجم آخرین پادشاهی خبر داد. وی اظهار داشته است که ” ما واقعا به این سریال افتخار می کنیم که همچنان در سراسر جهان مخاطبان را سرگرم می کند. ” وی در ادامه افزود

ما شاهد استقبال پرشور بینندگان از آخرین فصل سریال بودیم، بنابراین از بازگرداندن آن برای فصل پنجم بسیار هیجان زده هستیم. با چنین طرفداران خارق العاده ای بسیار هیجان داریم که مرحله بعدی تلاش هها و خواسته های اوترد را به بینندگان نشان دهیم.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال سندیتون (Sanditon) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

فصل دوم سریال قورباغه ؛ تاریخ پخش، بازیگران و آخرین شایعات

ترکیب دروغ و سیاست در مجموعه آخرین پادشاهی

فصل پنجم آخرین پادشاهی (The Last Kingdom) ؛ داستان، بازیگران و زمان پخش

یکی از نقدهایی که به درون مایه و محتوا این سریال می شود این است که در مجموعه آخرین پادشاهی، ببینندگان شاهد آن هستند که وایکینگ ها به عنوان قومی بی رحم و خونریز، آن زمان که به قلمرو انگلیسی ها هجوم می برند،  پیروز میدان نبرد بوده اند. اما حاکمان انگلیسی با سیاست های خود آن ها را در پایان ماجرا فریب می دهند و در نهایت به قول خودشان به وایکینگ ها هر وقت موقعیت پیش آمده است خیانت کرده اند. و درواقع با سیاست های به دور از انسانیت و دورغ هایشان کاری که با شمشیر نتوانستند انجام دهند را عملی کردند.

در داستان سریال آخرین پادشاهی نشان داده می شود که همیشه سیاست در خدمت قدرت است و در این میان آنچه مهم نیست این است که مردم عادی جامعه چه بهایی بپردازند، این در حالی است که در پایان پیروزی پادشاهان دلیلی می شود برای خوش حالی و شادی مردمی که از خداوند برای داشتن چنین پادشاهانی شکر می کنند.

بیشتر بخوانید:

سریال How I Met Your Father ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آشنایی با پدر

سریال The Last of Us ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آخرین بازمانده از ما

بازیگران فصل پنجم آخرین پادشاهی

فصل پنجم آخرین پادشاهی (The Last Kingdom) ؛ داستان، بازیگران و زمان پخش

در دنیایی که نبردهای خونین در آن رواج دارد، بی شک شاهد بازگشت برخی شخصیت ها در فصل پنجم سریال آخرین پادشاهی نخواهیم بود. “یان هارت” در نقش پدر بئوکا که نفس های آخرش کشید برای فصل پنجم باز نخواهد گشت. تهیه کننده این مجموعه بیان داشته است که در فصل پنجم سریال آخرین پادشاهی، با  شخصیت اتلرد با بازی “توبی رگبو ” خدا حافظی خواهیم کرد. سینات با ایفای نقش “مگنوس بران” و استیپا با بازی ” آدرین بوچت “نیز جان خود را از دست دادند. بازیگر نقش اوترد از ببنبرگ با بازی “الکساندر دریمون” در فصل پنجم سریال آخرین پادشاهی حضور خواهد داشت.

با توجه به اینکه اتلهلم با نقش آفرینی ” آدرین اسچیلر ” ، شخصیت السویت ” با بازی الیزا باترورث ” را مسموم کرده است، حضور این شخصیت در فصل پنجم سریال آخرین پادشاهی نا معلوم است. الیزا باترورث در ” السویت ” اظهار داشت؛ ” بازی کردن نقش او نه تنها به لحاظ عاطفی، بلکه به لحاظ فیزیکی نیز بسیار هیجان انگیز بود. ما درواقع می بینیم که او در حال تحلیل رفتن و ضعیف شدن است. اطرافیانش احساس همدردی زیادی می کنند و پی می برند که به حضور او در اطراف خود نیاز دارند. اگر شاهد رفتن او باشیم، بسیار غم انگیز خواهد بود. نمی دانم، نمی دانم.”

شاید دوران اتلهلم هم در به پایان خود در این جهان نزدیک شده باشد. ” آدرین اسچیلر” بازیگر این نقش  درباره مرگ احتمالی شخصیت خود در فصل پنجم The Last Kingdom گفت:

من به تلاش او برای کشتن السویت فکر می کنم. دوست دارم او برای این کار تلاش کند و از آن خارج شود و یا حداقل به خارج شدن از آن نزدیک شود. این باید خیلی جالب باشد. فکر می کنم آنچه طرفداران تمایل دارند ببینند این است که او مورد ضرب و شتم قرار بگیرد، برای مدت زمانی در زندان بپوسد و سپس اعدام شود.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

سریال The Irregulars ؛ بازیگران، تاریخ پخش و نقد سریال غیرعادی ها

مراحل ساخت فصل پنجم The Last Kingdom

فصل پنجم آخرین پادشاهی (The Last Kingdom) ؛ داستان، بازیگران و زمان پخش

سریال آخرین پادشاهی یکی از جذاب ترین و پر طرفدارترین مجموعه های تاریخی  اکشن – درام در سال های گذشته تلویزیون است، که توانسته است تا کنون از میان 81 هزار رای، امتیاز بسیار خوب 4. 8 از 10 را به دست آورد. فصل پنجم The Last Kingdom در 10 قسمت خواهد بود و به روایت سری داستان کتاب های 9 و 10 ساکسون نوشته برنارد کورن ول می پردازد. از آن جا که تهیه کنندگان این سریال درباره بزرگترین شکست عشقی که در فصل پنجم رخ می دهد بحث و گفتگو کردند، به نظر می رسد فصل پنجم The Last Kingdom برای طرفداران بسیار جذاب خواهد بود.

سازندگان این سریال در حال تولید فصل پنجم آن هستند، اما همان طور که همه می دانیم بیماری و ویروس کرونا سبب توقف و حتی نابودی بخش بزرگی از تولیدات فیلم ها و سریال ها شده است، اما سازندگان این مجموعه درام تاریخی خبر از آغاز فیلمبرداری فصل پنجم The Last Kingdom با رعایت سختگیرانه پروتکل های بهداشتی در مجارستان کلید خورده است.

بیشتر بخوانید:

سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) ؛ تاریخ پخش، داستان، بازیگران، نقد و بررسی

تریلر سریال آخرین پادشاهی فصل پنجم

طرفداران این مجموعه منتظر هستند تا خلاصه یا همان تریلر فصل پنجم سریال The Last Kingdom منتشر شود تا به طور کلی ببینند و بدانند در فصل پنجم سریال The Last Kingdom چه اتفاق هایی خواهد افتاد و ماجرا از چه قرار است.

فصل پنجم آخرین پادشاهی (The Last Kingdom) ؛ داستان، بازیگران و زمان پخش

اما با توجه به اینکه بیشتر تریلرهای سریال آخرین پادشاهی در ماهی منتشر می شوند که قرار است در روز های پایانی آن مجموعه آماده پخش شود. نباید انتظار داشته باشیم که در حال حاضر تریلر فصل پنجم سریال The Last Kingdom منتشر شود. اما هر زمان که تریلر سریال آخرین پادشاهی فصل پنجم منتشر شود بلافاصله آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فصل پنجم سریال The Last Kingdom چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    تعجب می کنم مردم کشور ما شیفته این سریال پوزش بکن بکن و توخالی و ساختگی شدن، کشوری که نژادش به کلی تغییر کرده و همین کشور بی غیرت در طول تاریخ به کشور ما آسیب های زیادی زده از دزدی از نفت ما تا جاسوسی و جدا کردن کردستان از ایران به نفع خودشان؛ هر کی غیرت ایرانی داره و اگه از سریال های انگستان هم خوشش اومد فقط برید رای منفی بدید باور کنید بیشتر از امریکا و اسراییل همین کثافتای انگلستانی که حرامزادگان وایکینکا هستن به کشور ما ضربه زدن

    پاسخ

    عجب به فکر گذشته نباش به فکر الان باش به فکر اینده باش که ملت ومملکت داره به فاک میره بعد یکی مثل این تو گذشته قرغ شده

    پاسخ

    منم تعجب میکنم یکی ک هیچی از تاریخ نمیدونه اومده اینجا نظر میده
    عسیسم وایکینگ های اون زمان ریدن ب ایران الان؟!
    عی کاش یکم چشو چالمونو باز کنیم!!!

    پاسخ