;
coinex

دانلود رایگان قسمت 417 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی

سریال گودال یکی از بهترین و محبوب‌ترین درام‌های ترکی است. برای دانلود رایگان قسمت 417 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی با ما همراه باشید.

بدون شک سریال ترکی گودال که با نام چوکور نیز شناخته می‌شود را می‌توان یکی از بهترین درام‌های ترکی دانست که در حال حاضر شبکه جم آن را دوبله می‌کند. البته به جز آن سریال‌های محبوب دیگری همچون اتاق قرمز، عشق مشروط و عروس استانبول نیز در شبکه‌های جم و mbc پخش می‌شوند. در ادامه برای دانلود قسمت 417 سریال گودال دوبله فارسی با تکراتو همراه باشید.

دانلود رایگان قسمت 417 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی

محبوبیت سریال‌های ترکی در ایران و جهان روز به روز افزایش می‌یابد و تمام این‌ها به دلیل افزایش کیفیت سریال‌های این کشور است. از طرفی سریال چوکور از جمله بهترین سریال‌های ترکی است که جزو بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV) محسوب می‌شود.

درام چوکور از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ در چهار فصل به نمایش در آمد و توانست مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند. سریال گودال توانست در ایران نیز محبوبیت بالایی کسب کند و درنهایت جم تی وی نیز تصمیمی به دوبله این درام مافیایی، عاشقانه و خانوادگی بگیرد.

داستان این سریال درباره محله‌ای در ترکیه به نام گودال یا همان چوکور است. ادریس کوچوالی، پدر خانواده کوچوالی و فرد معتمد محله چوکور است. او صاحب چهار فرزند با نام های جومالی، قهرمان، سلیم و کاراکتر اصلی فیلم یاماچ است. در طی اتفاق‌هایی متوجه می‌شود که او یک پسر دیگر با نام صالح دارد که صالح همان وارتولو سعادت‌الدین دشمن آن‌ها است.

دانلود رایگان قسمت 417 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی
دانلود سریال ترکی گودال / دانلود دوبله فارسی سریال چوکور قسمت 417 / دانلود دوبله فارسی قسمت 417 سریال ترکی گودال

یاماچ در سن هجده سالگی خانواده را ترک کرده بود. زیرا او روحیه متفاوت و هنری داشت. این رویه زندگی او کاملا متضاد با روند خانواده او، که مافیا بودند و قاچاق سلاح انجام می‌دادند بود. بعد از اینکه صالح برای انتقام برگشته است و برادر بزرگ او، قهرمان را می‌کشد؛ یاماچ به درخواست مادرش به محله بر می‌گردد. سلطان، مادر یاماچ، از او می‌خواهد که صلح را برقرار کند، تا بتوانند مراسم عزای پسرش قهرمان را برگزار کنند.

سنا، همسر یاماچ از تمامی اتفاق‌ها بی خبر است. بعد از اینکه متوجه می‌شود همسرش از یک خانواده تاریک است، بسیار می‌ترسد. اما انقدر عاشق است که او و خانواده‌اش را قبول می‌کند. اما این عشق بدل‌هایی نیز خواهد داشت.

یاماچ و علاقه‌اش به خانواده و محله، برای او طی چهار فصل دردسرهای بسیاری به وجود می‌آورد. عزیزانش را در این راه از دست می‌دهد. سختی‌های بسیاری را متحمل می‌شود. تا اینکه یک روز تصمیم می‌گیرد همه چیز را تغییر دهد. در ادامه برای دانلود قسمت 417 سریال گودال دوبله فارسی با ما باشید.

 دانلود قسمت 416 سریال گودال (چوکور) ؛ دانلود رایگان نسخه دوبله فارسی

دانلود دوبله فارسی سریال چوکور قسمت 417

دانلود رایگان قسمت 417 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی
دانلود دوبله فارسی قسمت 417 سریال ترکی گودال / دانلود رایگان قسمت 417 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی / دانلود سریال ترکی گودال
  • نام ترکی: Çukur
  • ستارگان: آراس بولوت اینملی، داملا سونمز، دیلان چیچک دنیز، هاره سورال، ارکان کولچاک کوستندیل، نجیپ ممیلی، رضا کوجااوغلو، پریهان ساواش، کوبیلای آکا، اونر ارکان، ارجان کسال، هازال سوباشی، ایرم آلتوع، بونجوک ییلماز، مصطفی کیرانتپه، باریش آردوچ، نجاتی ایشلر
  • کارگردان: سینان اوزترک
  • نویسنده: گوکهان هورزوم
  • زمان پخش دوبله: هر شب ساعت ۲۱ از شبکه جم

دانلود قسمت 417 سریال گودال دوبله فارسی از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 417 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر