;
coinex

دانلود رایگان قسمت 418 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی

سریال چوکور یکی از بهترین سریال‌های ترکی است که جم تی وی نسخه دوبله آن را منتشر می‌کند. برای دانلود رایگان قسمت 418 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی همراه ما باشید.

سریال چوکور یا همان گودال یکی از سریال‌های ترکی محبوب و پرطرفدار است که اولین قسمت آن در سال 2017 پخش شد. این سریال از همان ابتدای کار توانست خود را در دل طرفداران سریال ترکی جای دهد و بینندگان زیادی را به پای خود بنشاند. شبکه جم نیز با توجه به محبوبیت این سریال، دوبله شده فارسی آن را هرشب ساعت 21 پخش می‌کند. حال در ادامه، لینک دانلود رایگان قسمت 418 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 418 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی

سریال ترکی چوکور از سال 2017 تا بهار امسال از شبکه شو تی‌وی پخش می‌شد و توانست دل مخاطبان زیادی را در سراسر جهان و البته ایران به دست آورد. این سریال به دلیل ژانر مافیایی، عاشقانه و خانوادگی که دارد خیلی سریع توانست بینندگان ایرانی را مجذوب خود کرده و شبکه جم نیز نسخه دوبله شده آن را از شبکه خود پخش کند. بنابراین بینندگان بدون نیاز به خواندن زیرنویس و حتی تحمل تبلیغات آزاردهنده می‌توانند سریال چوکور را از کانال تلگرامی ما دانلود کنند.

داستان سریال گودال در یک محله به نام چوکور اتفاق می‌افتد که این کلمه به معنای همان گودال است. در چوکور، ادریس کوچوالی، پدر خانواده کوچوالی و لیدر این محله است او صاحب چهار فرزند با نام های جومالی، قهرمان، سلیم و کاراکتر اصلی فیلم یاماچ است.

در طی اتفاق‌هایی متوجه می‌شود که او یک پسر دیگر با نام صالح دارد که صالح همان وارتولو سعادت‌الدین دشمن آن‌ها است. گروهی مافیا که مشغول به خرید و فروش سلاح هستند در این محله زندگی می‌کنند. مردم محله احترام زیادی برای خانواده کوچوالی قائل هستند و به نوعی زندگی خود را مدیون لیدر این خانواده هستند.

دانلود رایگان قسمت 418 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی
دانلود قسمت 418 سریال گودال دوبله فارسی / دانلود سریال ترکی گودال / دانلود دوبله فارسی قسمت 418 سریال ترکی گودال

یاماچ، یکی از پسران این خانواده است که به دلیل روحیه متفاوت و هنری در سن هجده سالگی خانواده را ترک کرده بود. یاماچ رویه زندگی خود را کاملا برعکس خانواده خود قرار داده بود و از کارهای خلافی که خانواده‌اش درگیر آن بودند، دوری می‌کرد. در این میان، طی اتفاقاتی یکی از برادران بزرگتر او کشته می‌شود و امنیت محله از بین می‌رود.

یاماچ به درخواست مادرش به محله بر می‌گردد تا صلح را برقرار کند و بتوانند مراسم عزای برادرش را برگزار کنند. سنا، همسر یاماچ از تمامی اتفاق‌ها بی خبر است. بعد از اینکه متوجه می‌شود همسرش از یک خانواده تاریک است، بسیار می‌ترسد. اما انقدر عاشق است که او و خانواده‌اش را قبول می‌کند. اما این عشق بدل‌هایی نیز خواهد داشت.

یاماچ و علاقه‌اش به خانواده و محله، برای او طی چهار فصل دردسرهای بسیاری به وجود می‌آورد. عزیزانش را در این راه از دست می‌دهد. سختی‌های بسیاری را متحمل می‌شود. تا اینکه یک روز تصمیم می‌گیرد همه چیز را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید:

دانلود قسمت 417 سریال گودال دوبله فارسی از تلگرام

دانلود قسمت 416 سریال گودال (چوکور) ؛ دانلود رایگان نسخه دوبله فارسی

دانلود دوبله فارسی سریال چوکور قسمت 418

دانلود رایگان قسمت 418 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی
دانلود قسمت 418 سریال گودال دوبله فارسی / دانلود سریال ترکی چوکور / دانلود رایگان قسمت 418 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی
  • نام ترکی: Çukur
  • ستارگان: آراس بولوت اینملی، داملا سونمز، دیلان چیچک دنیز، هاره سورال، ارکان کولچاک کوستندیل، نجیپ ممیلی، رضا کوجااوغلو، پریهان ساواش، کوبیلای آکا، اونر ارکان، ارجان کسال، هازال سوباشی، ایرم آلتوع، بونجوک ییلماز، مصطفی کیرانتپه، باریش آردوچ، نجاتی ایشلر
  • کارگردان: سینان اوزترک
  • نویسنده: گوکهان هورزوم
  • زمان پخش دوبله: هر شب ساعت ۲۱ از شبکه جم

دانلود قسمت 418 سریال گودال دوبله فارسی با کیفیت ۲۴۰ از تلگرام

دانلود دوبله فارسی سریال چوکور قسمت 418 با کیفیت ۴۸۰p از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 418 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتودر میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر