;
coinex

دانلود رایگان قسمت 22 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی

اتاق قرمز یکی از سریال‌های ترکی پرطرفدار است. برای دانلود رایگان قسمت 22 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی همراه ما باشید.

سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) با داشتن مضمونی خاص و متفاوت توانست از همان ابتدای پخش توجه بینندگان زیادی را به خود جلب کند. سریال ترکی Kirmizi Oda در سال 2020 از شبکه تی وی هشت پخش شد. این سریال بر اساس کتابی به همین نام از دکتر گولسرن بودایجی‌اوغلو نوشته شده است. حال برای دانستن جزئیات سریال و همینطور دسترسی به لینک دانلود رایگان قسمت 22 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی با ما همراه باشید!

دانلود رایگان قسمت 22 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی

داستان سریال اتاق قرمز درباره روانشناسی است که هرکدام از بیماران او دچار یک نوع اختلال روانی هستند. این بیماران برای معالجه به این روانشناس مراجعه می‌کنند و البته در هر قسمت از سریال، لیست بیماران تغییر می‌کند.

سریال ترکی Kirmizi Oda براساس حوادث و رویدادهای واقعی نوشته شده‌ و هر قسمت از این سریال داستان مجزای خود را دارد. در این درام خانوادگی ترکی، مشکلات روانی که در جامعه وجود دارند بررسی می‌شوند و تماشای Kirmizi Oda کمک بسیاری در بهبود روابط و حالات روحی می‌کند. افراد با تماشای این سریال می‌توانند با آسیب‌های روحی و علائم آن آشنا شده و نیازهای خود را به خوبی شناخته و به دنبال راه درمان باشند.

به لطف داستان قوی و طرفداران زیاد این سریال، شبکه جم دست به دوبله این اثر گذاشته و تاکنون 21 قسمت از سریال ترکی اتاق قرمز پخش شده است. شما می‌توانید در این مطلب به دانلود قسمت 22 سریال اتاق قرمز دوبله فارسی دسترسی پیدا کنید.

دانلود رایگان قسمت 22 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda)

کاراکتر ثابت این سریال، خانم دکتر مانولیا بوده که یک کلینیک روانشناسی دارد. این روانشناس همراه با سه دکتر دیگر، دکتر بخش کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان، بیماران مختلفی را ویزیت می‌کنند. در سریال همراه با بیماران وارد اتاق می‌شویم و شاهد داستان‌های زندگی آن‌ها می‌شویم و می‌بینیم که چقدر زندگی درونی و بیرونی افراد می‌تواند از یکدیگر متفاوت باشد.

ملیحا، آلیا، هاکان، قمری، نازلی، بونجوک، سعدی جوانمرد، ظفر و نیهال از داستان هزار و یک شب، به همراه پدر ظفر، شهرزاد و بسیاری دیگر از شخصیت‌ها، بیماران مختلف این سریال هستند.

در اتاق قرمز روایت‌هایی از تجاوزها، بی‌مهری‌ها، خشونت‌ها و تجاوزهای گفتاری همه و همه در قالب بیماران مختلف، به تصویر کشیده می‌شوند؛ دردهایی که شاید بسیاری از مردم جرئت بیان آن را ندارند اما با کمک این روانشناس بسیاری از این بیماری‌ها درمان می‌شوند. حال در ادامه مطلب برای دانلود دوبله فارسی سریال اتاق قرمز قسمت 21 همراه تکراتو باشید.

دانلود قسمت 22 سریال اتاق قرمز دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 21 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda)
دانلود دوبله فارسی سریال اتاق قرمز قسمت 22 / دانلود دوبله فارسی قسمت 22 سریال ترکی اتاق قرمز / دانلود رایگان قسمت 22 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda)
  • نام ترکی: Kirmizi Oda
  • بازیگران: بینور کایا، صالح بادمجی، گلچین کولتور شاهین، باران جان اراسلان، تولین اوزن
  • کارگردان: جم کارجی
  • نویسنده: بانو بوزکورت
  • زمان پخش: هر شب ساعت ۲۰ از جم سریز
  • ژانر: درام، روانشناسی
  • محصول: ۲۰۲۰ ترکیه

دانلود قسمت 22 سریال اتاق قرمز دوبله فارسی از تلگرام با کیفیت 240p

دانلود دوبله فارسی سریال Kirmizi Oda قسمت 22 از تلگرام با کیفیت 480p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 22 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر