;
coinex

دکتر استرنج 2 اولین فیلم ترسناک مارول خواهد بود؟

اولین فیلم دکتر استرنج در سال 2016 نظرات مثبت زیادی جلب کرد و دنباله آن نیز به زودی اکران می شود. اما آیا دکتر استرنج 2 اولین فیلم ترسناک مارول خواهد بود؟

فیلم دکتر استرنج و اساسا شخصیت دکتر استرنج با بازی درخشان بندیکت کامبریج همواره در سالیان اخیر از محبوبترین بخش های جهان سینمایی مارول بوده است. بعد از مشکلاتی که بر سر پروژه دکتر استرنج 2 پدید آمد، حال اخباری مبنی بر اینکه دکتر استرنج 2 اولین فیلم ترسناک مارول خواهد بود مطرح شده است.

دکتر استرنج ۲ اولین فیلم ترسناک مارول خواهد بود؟

سرانجام قرار است  فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness در ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) اکران گردد که قرار است اولین فیلم ترسناک مارول باشد. مراحل تولید دنباله فیلم Doctor Strange با حاشیه های زیادی همراه بوده که منجر به انصراف اسکات دریکسون از کارگردانی فیلم و بر عهده گرفتن‌ کارگردانی فیلم توسط سم ریمی سکان شد.

طبق اخبار منتشر شده، قرار بود در فیلم Doctor Strange 2 شاهد سفر در زمان دکتر استرنج به دهه ۸۰ میلادی باشیم و نایتمر شخصیت منفی اصلی فیلم خواهد بود. تیلدا سوینتن نیز قرار است دوباره در نقش انشنت وان در این فیلم بازی کند. البته پس از معرفی رسمی فیلم قسمت زیادی از این شایعات رد شدند.

در همان زمان نیز دکتر استرنج نقش مهم و کلیدی در اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War و فیلم Avengers: Endgame داشته است. اسکات  دریکسون برای اولین بار اعلام‌ کرد که فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness قرار است اولین فیلم ترسناک و وحشتناک مارول باشد که البته پس از مشکلات به وجود آمده بین او و استودیو، او از کارگردانی انصراف داد و سم ریمی ساخت این فیلم را برعهده گرفت.

درنهایت رسما ساخت فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness در کامیک کان ۲۰۱۹ تایید شد و مشخص شد قرار است بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج و الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف بازگردند. اما برخلاف اخبار اولیه ریچل مک‌آدامز در فیلمنامه دریکسون وجود نداشت و از طرفی قرار نیست شاهد بازگشت کریستین پالمر هم باشیم.

با وجود اینکه معرفی و حتی نام فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness خیلی‌ها را شگفت‌زده نکرد اما دریکسون با اعلام اینکه این فیلم قرار است اولین فیلم ترسناک و وحشتناک دنیای سینمایی مارول باشد، همه را متعجب و استودیو را ناراحت کرد. در نهایت بین استودیو و این کارگردان مشکلات زیادی به وجود آمد که منجر به ادامه دادن فیلم با کارگردان دیگری شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دکتر استرنج 2 چیست؟ آیا این اثری ترسناک خواهد بود؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر