;
coinex

دانلود رایگان قسمت 23 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی

اتاق قرمز یکی از متفاوت‌ترین سریال‌های ترکی است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 23 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی همراه ما باشید.

سریال ترکی اتاق قرمز با نام اصلی Kirmizi Oda یکی از سریال‌های پرطرفدار ترکی بوده که مظمون متفاوت و خاص آن موجب شد از ابتدای پخش خود در سال 2020 از شبکه تی وی هشت مورد توجه عموم مردم قرار بگیرد.

Kirmizi Oda بر اساس کتابی به همین نام از دکتر گولسرن بودایجی‌اوغلو نوشته شده است و جم سریز دوبله شده این سریال را هرشب ساعت 8 پخش می‌کند. حال برای دانستن جزئیات سریال و همینطور دسترسی به لینک دانلود رایگان قسمت 23 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی با ما همراه باشید!

دانلود رایگان قسمت 23 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی

هرچند بیشتر مردم سریال‌های ترکی را در ژانرهای عاشقانه، کمدی و مافیایی می‌شناسند اما اتاق قرمز توانست با یک داستان بسیار متفاوت بین مردم محبوب شود و به یکی از بهترین سریال‌های ترکیه تبدیل شود.

داستان این سریال درباره روانشناسی است که هرکدام از بیماران او دچار یک نوع اختلال روانی هستند. این بیماران برای معالجه به این روانشناس مراجعه می‌کنند و تحت نظر او درمان می‌شوند. در این سریال، بازیگر نقش روانشناس و دیگر دوستان او بازیگران ثابت بوده ولی لیست بیماران هر قسمت متفاوت است.

سریال ترکی Kirmizi Oda براساس حوادث و رویدادهای واقعی نوشته شده‌ و هر قسمت از این سریال داستان مجزای خود را دارد. در این درام خانوادگی ترکی، مشکلات روانی که در جامعه وجود دارند بررسی می‌شوند و تماشای Kirmizi Oda کمک بسیاری در بهبود روابط و حالات روحی می‌کند.

افراد با تماشای این سریال می‌توانند با آسیب‌های روحی و علائم آن آشنا شده و نیازهای خود را به خوبی شناخته و به دنبال راه درمان باشند. به لطف داستان قوی و طرفداران زیاد این سریال، شبکه جم دست به دوبله این اثر گذاشته و تاکنون 22 قسمت از سریال ترکی اتاق قرمز پخش شده است. شما می‌توانید در این مطلب به لینک دانلود سریال ترکی اتاق قرمز دسترسی پیدا کنید.

دانلود رایگان قسمت 23 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda)
دانلود قسمت 23 سریال اتاق قرمز دوبله فارسی / دانلود دوبله فارسی سریال Kirmizi Oda قسمت 23 / دانلود قسمت 23 سریال Kirmizi Oda دوبله فارسی

کاراکتر ثابت این سریال، خانم دکتر مانولیا بوده که یک کلینیک روانشناسی دارد. این روانشناس همراه با سه دکتر دیگر، دکتر بخش کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان، بیماران مختلفی را ویزیت می‌کنند. در سریال با بیماران وارد اتاق می‌شویم، قصه‌ی زندگی هرکدام را مشاهده می‌کنیم و می‌بینیم که چقدر زندگی درونی و بیرونی افراد می‌تواند از یکدیگر متفاوت باشد.

ملیحا، آلیا، هاکان، قمری، نازلی، بونجوک، سعدی جوانمرد، ظفر و نیهال از داستان هزار و یک شب، به همراه پدر ظفر، شهرزاد و بسیاری دیگر از شخصیت‌ها، بیماران مختلف این سریال هستند.

در اتاق قرمز روایت‌هایی از تجاوزها، بی‌مهری‌ها، خشونت‌ها و تجاوزهای گفتاری همه و همه در قالب بیماران مختلف، به تصویر کشیده می‌شوند؛ دردهایی که شاید بسیاری از مردم جرئت بیان آن را ندارند اما با کمک این روانشناس بسیاری از این بیماری‌ها درمان می‌شوند.

حال در ادامه مطلب برای دانلود دوبله فارسی سریال اتاق قرمز قسمت 21 همراه تکراتو باشید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید.

دانلود قسمت 23 سریال اتاق قرمز دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 23 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda)
دانلود دوبله فارسی سریال اتاق قرمز قسمت 23 / دانلود دوبله فارسی قسمت 23 سریال ترکی اتاق قرمز / دانلود رایگان قسمت 23 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda)
  • نام ترکی: Kirmizi Oda
  • بازیگران: بینور کایا، صالح بادمجی، گلچین کولتور شاهین، باران جان اراسلان، تولین اوزن
  • کارگردان: جم کارجی
  • نویسنده: بانو بوزکورت
  • زمان پخش: هر شب ساعت ۲۰ از جم سریز
  • ژانر: درام، روانشناسی
  • محصول: ۲۰۲۰ ترکیه

دانلود دوبله فارسی سریال اتاق قرمز قسمت 23 از تلگرام با کیفیت 240p: به زودی…

دانلود دوبله فارسی سریال Kirmizi Oda قسمت 23 از تلگرام با کیفیت 480p: به زودی…

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 23 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر