;
coinex

تاریخ انتشار بازی Call of Duty : Vanguard [+تریلر]

شرکت اکتیویژن با انتشار تیزری، رسما بازی مورد انتظار خود را معرفی نمود و اطلاعات و جزئیات تاریخ انتشار بازی Call of Duty : Vanguard را منتشر کرد.

همین چند وقت پیش بود که تیزر بازی Call of Duty: Vanguard منتشر شد‌. زمان پخش تیزر رسمی آن را ۲۸ مرداد ساعت ده شب تعیین کرده بود.

تاریخ انتشار بازی Call of Duty : Vanguard [+تریلر]

اما اکنون زمان موعود رسیده است. شرکت اکتیویژن از بازی Call of Duty: Vanguard به طور رسمی، رونمایی نمود. شرکت اکتیویژن این رونمایی را در یک رویداد زنده انجام داد. در جریان این رویداد، بازیکنان باید یک قطار با Turretهای فراوان را از بین می‌بردند تا در انتهای آن، تیزر مورد نظر نمایش داده شود.

در ۱۴ آبان یا همان پنج نوامبر سال جاری بازی Call of Duty: Vanguard برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، کامپیوتر (ازطریق بتل‌نت)، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. البته یک بتای عمومی نیز برای بازیکنان تدارک داده شده است.

تقریبا تمام شایعات و اطلاعاتی که از بازی لو می رفت ، اشاره به این نکته داشتند که Call Of Duty: Vanguard در دوران جنگ جهانی دوم روایت می شوند . اتفاقا برای بار چندم این شایعات هم درست از آب در آمدند و چند وقت بعد دیدیم که بطور رسمی تایید شد که داستان نسخه جدید کالاف دیوتی (Call Of Duty) در دوران جنگ جهانی دوم روایت می شوند.

مناطق اصلی بخش داستانی شامل : بخش های اقیانوسی ، شمال آفریفا ، منطقه شرقی و منطقه غربی هستند . با توجه به نکته بالا می توان انتظار داستانی گستره را داشت که اصلی ترین مناطق درگیر در جنگ جهانی دوم را پوشش می دهند . در ادامه تریلر بازی کالاف دیوتی وانگارد را در یوتوب ببینید:

تریلر بازی کالاف دیوتی وانگارد

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ انتشار بازی Call of Duty: Vanguard چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر