coinex
راهنمای خرید تکراتو

دانلود رایگان قسمت 70 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

ستاره شمالی یکی از محبوب‌ترین سریال‌های عاشقانه ترکی است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 70 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی همراه ما باشید.

محبوبیت سریال‌های ترکی در ایران به حدی زیاد است که برخی شبکه‌های ماهواره‌ای سریال‌های محبوب ترکی را به زبان فارسی دوبله و پخش می‌‌کنند. البته این محبوبیت بیشتر در ژانرهای عاشقانه، کمدی و مافیایی دیده می‌شود.

سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) یکی از همین سریال‌های معروف عاشقانه بوده که توسط شبکه جم سریز دوبله و جم سریز پخش می‌شود. تاکنون 69 قسمت از سریال پخش شده و ما در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 70 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 70 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

دانلود سریال ترکی Kuzey Yildizi

داستان سریال ستاره شمالی در یکی از روستاهای خوش آب و هوای ترکیه رخ می‌دهد و شما در طول این سریال مجذوب طبیعت زیبای این کشور خواهید شد. این سریال برای اولین بار در سال 2019 از شبکه شو تی وی پخش شد و صحنه‌های طنز و عاشقانه آن توانست مخاطبان زیادی را جذب کند.

شخصیت اصلی داستان دختری به نام ستاره بوده که در یکی از روستاهای شهر اُردو زندگی می‌کند. او از همان دوران نوجوانی عاشق پسری به نام کوزی می‌شود اما روزی این پسر به طرز ناگهانی روستا را ترک می‌کند و تام دت‌ها هیچ یک از مردم روستا از او خبری ندارند.

دانلود رایگان قسمت 70 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi)
دانلود قسمت 70 سریال ستاره شمالی دوبله فارسی / دانلود دوبله فارسی سریال Kuzey Yildizi قسمت 70 / دانلود سریال ترکی ستاره شمالی

20 سال از این ماجرا می‌گذرد و در حالی که همه اهالی این پسر را از یاد برده‌اند، ستاره نمی‌تواند عشق دیرین خود را فراموش کند. بالاخره کوزی به همراه سه دختر نوجوانش به شهر زادگاهش برمی‌گردد و تصمیم می‌گیرد بقیه زندگی خود را در روستا بگذراند. بازگشت کوزی، عشق دیرینه ستاره را نیز شعله ور می‌کند. با این حال، غرور و کینه‌ای که از او به دل گرفته موجب می‌شود با او کنار نیاید و حتی با هم دشمن شوند.

برای دانلود قسمت 70 سریال ستاره شمالی دوبله فارسی ادامه مطلب را از دست ندهید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی 2021 کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 67 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 68 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 69 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

دانلود دوبله فارسی سریال Kuzey Yildizi قسمت 70

دانلود رایگان قسمت 69 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi)
دانلود رایگان قسمت 70 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) / دانلود سریال ستاره شمالی قسمت 70 / دانلود سریال ترکی Kuzey Yildizi
  • نام ترکی: Kuzey Yıldızı İlk Aşk
  • بازیگران: اسماعیل دمیرجی، آسلیهان گولر
  • کارگردان: ارسوی گولر
  • نویسنده: ارسوی گولر
  • زمان پخش: هر شب ساعت 22 از شبکه جم سریز
  • ژانر: درام، کمدی
  • محصول: 2019 ترکیه

دانلود سریال ترکی ستاره شمالی قسمت 70 از تلگرام با کیفیت 240p

دانلود دوبله فارسی قسمت 70 سریال ترکی ستاره شمالی از تلگرام با کیفیت 480p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 70 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر