;
coinex

قیمت ریپل امروز 1 شهریور 1400 [+تاریخچه قیمت و تحلیل تکنیکال XRP]

قیمت ریپل امروز 1 شهریور 1400 امروز هم مانند روزهای گذشته نوسانات چشمگیری داشت. برای بررسی قیمت ریپل از ابزارهای تحلیل تکنیکال استفاده خواهیم کرد.

ریپل یک شبکه و سیستم پرداخت توزیع شده و از بهترین پلتفرم های رمزارز محسوب می شود. توکن بومی این پلتفرم با نماد XRP در بازار کریپتو شناسایی می شود.

ریپل نیز مانند ارزهای دیجیتال دیگر از فناوری زنجیره بلوکی برای ذخیره اطلاعات خود استفاده می‌کند. ریپل یکی از بزرگترین عرضه‌کننده‌ها و توسعه دهنده‌های فناوری زنجیره بلوکی است و تا به امروز توانسته‌است این فناوری را به خوبی در بین موسسات و شرکت‌های مختلف توسعه دهد. در ادامه با قیمت ریپل امروز 1 شهریور 1400 با ما باشید.

قیمت ریپل امروز 1 شهریور 1400 [قیمت لحظه‌ای]

قیمت ریپل در ماه های اخیر روند رو به رشدی داشته است. اما در مدت اخیر روند پرنوسان ریپل ادامه دارد و پیش بینی قیمت ریپل امروز 1 شهریور 1400 کار دشواری است. ریپل امروز با کاهش بیش از 2 درصدی به 1.20 دلار رسید که بیش از 64 درصد از قیمت اوج این رمزارز فاصله دارد. نمودار قیمت لحظه ای، نمایانگر قیمت امروز XRP است:

تاریخچه قیمت ریپل در هفته گذشته

امروز دوشنبه 1 شهریور مصادف با 23 آگوست (2021-08-23) است.

نمودار عقربه‌ای تحلیل تکنیکال ریپل (XRP)

از مهمترین ابزارهای رایج در بررسی و تحلیل قیمت رمزارزها، ابزار تحلیل تکنیکال و به خصوص نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال است که برای پیش بینی قیمت روز ریپل 1 شهریور کاربرد دارد. برای استفاده از نمودار در ابتدای امر از بخش بالای نمودار تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید. سپس نتیجه تحلیل در بخش پایینی نمودار نمایش داده می شود. نتایج پیش بینی از 5 حالت خارج نیست و این موارد به قرار زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار تحلیل تکنیکال ریپل (XRP)

تحلیل تکنیکال ابزاری کارآمد برای بررسی و اطلاع از قیمت روز ریپل 1 شهریور است. البته تحلیل تکنیکال مبحثی عام درباره عموم مسائل اقتصادی است که در حوزه رمزارزها نیز عمومیت یافته است. در نتیجه با استفاده از این نمودار می توانید نسبت به پیش بینی قیمت امروز XRP اقدام کنید.

نمودار تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت ریپل در بازه های زمانی یک ساعته، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت روز ریپل 1 شهریور 1400 از بخش بالا سمت چپ نمودار بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را برگزینید تا تحلیل تکنیکال قیمت به نمایش درآید.


در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص قیمت امروز XRP چیست؟ آینده را چگونه می‌بینید؟ نظرات خود را در کامنت‌ها بگویید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر