;
coinex

پخش زنده تاتنهام ولورهمپتون 31 مرداد 1400 [هفته دوم لیگ جزیره]

امروز در چارچوب هفته دوم لیگ برتر انگلیس، دو تیم تاتنهام و ولورهمپتون به مصاف هم خواهند رفت. پخش زنده تاتنهام ولورهمپتون 31 مرداد 1400 را با ما ببینید.

دو تیم تاتنهام و ولورهمپتون پیش از این ده بار به مصاف یکدیگر رفته اند که حاصل این تقابل ها 5 برد برای تاتنهام، 2 برد برای ولورهمپتون و 3 تساوی بوده است. در دو بازی قبلی که در لیگ برتر 2020-2021 برگزار شد، یک تساوی و یک پیروزی 2 بر 0 برای تاتنهام در پی داشت.

ولورهمپتون در این دیدار مقابل سرمربی سابق خود قرار می گیرد. نونو اسپریتو سانتو بعد از عملکرد خوبی که در ولوز داشت، حال به سرمربیگری تاتنهام رسیده و در هفته اول لیگ نیز پپ گواردیولا را مغلوب کرده است. از آن سو، ولورهمپتون در دیدار اول خود بازی را به لستر با یک گل واگذار کرد تا شرایط سختی برایش رقم بخورد. برای پخش زنده بازی تاتنهام ولورهمپتون 31 مرداد 1400 با ما باشید. این بازی راس ساعت 17:30 به وقت ایران در ولورهمپتون برگزار می شود.

پخش زنده تاتنهام ولورهمپتون 31 مرداد 1400

طی ویدئویی که از تمرینات تاتنهام پخش شده نشان می دهد که آنها مشغول تمرینات نسبتا خوبی هستند و آمادگی رویارویی با ولورهمپتون را دارند. بازی امروز این دوتیم بازی رفت آنها در لیگ برتر انگلیس محسوب می شود و باید ببینیم پیروز این رقابت کیست. این بازی راس ساعت 17:30 به وقت ایران در ولورهمپتون برگزار خواهد شد.

پخش زنده تاتنهام ولورهمپتون 31 مرداد 1400 [هفته دوم لیگ جزیره]
ساعت پخش بازی تاتنهام ولورهمپتون 31 مرداد 1400 / ساعت شروع بازی تاتنهام ولورهمپتون 31 مرداد 1400
داور این رقابت استوارت میل خواهد بود و احتمالا در ترکیب تاتنهام ستاره هایی همچون مورا و هیونگ و در ترکیب ولورهمپتون ترائورهو خیمنز بازی خواهند کرد. لازم به ذکر است که تاتنهام در رده یازدهم با سه امتیاز و یک بازی و ولورهمپتون در جایگاه پانزدهمی با صفر امتیاز و یک بازی قرار دارند.

مرور بازی های قبلی این دو تیم نشان می دهند که تاتنهام در اکثر موارد با برتری همراه بوده و شش بازی از مجموع ده بازی را پیروز شده است. با این حال هفته اول رقابت ها برای تاتنهام با شرایط مساعدی همراه بوده اما ولورهمپتون با شکست مواجه بوده و به نظر می رسد امشب نیز شاهد رقابتی با برتری تاتنهام باشیم. اما برای پخش زنده بازی تاتنهام ولورهمپتون 31 مرداد 1400 از لینک های زیر استفاده کنید.

پخش زنده بازی تاتنهام و ولورهمپتون 31 مرداد 1400 از TRUE PL

پخش زنده بازی تاتنهام و ولورهمپتون 31 مرداد 1400 از Sport TV 3

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده تاتنهام ولورهمپتون 31 مرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر