;
coinex

دانلود رایگان قسمت 297 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی

روزگارانی در چوکوراوا یکی از سریال‌های ترکی پربیننده است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 297 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی همراه ما باشید.

سریال روزگارانی در چوکوراوا (Bir Zamanlar Cukurova) که با نام روزی روزگاری در چوکوراوا نیز آن را می‌شناسیم، سریالی عاشقانه محصول سال 2018 ترکیه است. کارگردان این اثر مورات ساراج‌اوغلو و فاروک تبر بوده و نویسندگان آن ییلدیز تونچ و آتیلا اوزل هستند.

این سریال بینندگان ایرانی زیادی نیز دارد و نسخه دوبله شده آن هر شب ساعت 23:00 از شبکه جم سریز پخش می‌شود. تاکنون 297 قسمت از آن پخش شده و در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 297 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 297 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی

دانلود سریال ترکی Bir Zamanlar Cukurova

داستان عاشقانه و پرکشش سریال روزی روزگاری در چوکوراوا از همان ابتدا توانست موفقیت خوبی به دست بیاورد و بینندگان زیادی را به پای خود بنشاند؛ داستان عشق خالص و نابی که زوج آن حاضرند برای رسیدن به هم تن به هرکاری بدهند.

داستان این سریال درباره دختری زیبا و جوانی به نام زلیخا است که نقش او را Hilal Altinbilek بازی می‌کند. این دختر در دهه 1970 در استانبول به همراه برادرش و خواهرزاده‌اش زندگی می‌کند و در محله‌ای مشهور به خیاطی مشغول است.

این دختر عاشق پسری فقیر به نام ییلماز است که در یک مکانیکی مشغول به کار است. این پسر در کودکی خانواده‌اش را از دست داده و استادش او را بزرگ کرده است. ییلماز نیز به اندازه‌ای عاشق زلیخا است که برای به‌دست آوردن او حاضر است هرکاری بکند.

این زوج عاشق تصمیم دارند هر چه زودتر ازدواج کرده و زندگی جدید خود را در کنار هم آغاز کنند اما همه چیز طبق میل آنها پیش نمی‌رود و اتفاقی سرنوشت هردوی آنها تغییر می‌کند.

دانلود رایگان قسمت 297 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی
دانلود دوبله فارسی سریال Bir Zamanlar Cukurova قسمت 297 / روزی روزگاری در چوکوراوا قسمت 297 / دانلود رایگان قسمت 297 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی

برادر زلیخا در یک قمارخانه می‌بازد و از انجایی که توانایی پرداخت بدهی‌هایش را ندارد، از او خواسته می‌شود خواهرش را قمار کند. پس از آن زلیخا به دست گروهی از مافیا می‌افتد و ییلماز برای نجات معشوقه خود فرمانده مافیا را به قتل می‌رساند.

هر دوی آنها برای زنده ماندن از استانبول فرار می‌کنند و به آدانا می‌روند. این دو به دنبال شغل می‌گردند و در نهایت در مزرعه‌ای مشغول به کار می‌شوند و البته برای مخفی نگه داشتن هویت خود، یکدیگر را خواهر و برادر معرفی می‌کنند.

شما می‌توانید در ادامه به لینک دانلود دوبله فارسی قسمت 297 سریال ترکی روزگارانی در چوکوراوا دسترسی داشته باشید. همینطور علاوه بر لینک دانلود قسمت 297 روزی روزگاری در چوکوراوا ، برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. در ادامه، می‌توانید روزی روزگاری در چوکوراوا قسمت 297 را دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 295 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 296 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی

دانلود دوبله فارسی قسمت 297 سریال ترکی روزی روزگاری در چوکوراوا

دانلود رایگان قسمت 297 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی
دانلود قسمت 297 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی / دانلود دوبله فارسی قسمت 297 سریال ترکی روزی روزگاری در چوکوراوا / دانلود سریال ترکی روزی روزگاری در چوکوراوا
  • نام‌ سریال: روزگارانی در چوکوروا (Bir Zamanlar Cukurova)
  • بازیگران: واحده پرچین، مورات اونالمیش، اعور گونش، هالیت آلتینبیلک، بولنت پولات
  • کارگردان: مورات ساراج‌اوغلو، فاروک تبر
  • نویسنده: ییلدیز تونچ، آتیلا اوزل
  • ژانر: درام، رمانتیک
  • زمان پخش: هر شب ساعت 23:00 از شبکه جم سریز
  • محصول: 2018 ترکیه

دانلود قسمت 297 روزی روزگاری در چوکوراوا از تلگرام با کیفیت 240p

دانلود دوبله فارسی سریال Bir Zamanlar Cukurova قسمت 297 از تلگرام با کیفیت 480p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 297 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر