;
coinex

دانلود رایگان قسمت 423 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی

سریال گودال در صدر بهترین سریال‌های تلویزیونی ترکیه قرار دارد. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 423 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی همراه ما باشید.

سریال چوکور (Çukur) که آن را با نام گودال نیز می‌شناسیم یکی از بهترین شاهکارهای ترکیه محسوب می‌شود که چه از نظر داستانی و چه از نظر بازیگران حرفه‌ای و خوش چهره هیچ کم و کسری ندارد.

چوکور برای اولین بار در سال 2017 پخش خود را از شبکه شو تی‌وی آغاز نمود و تا بهار امسال در 11 قسمت و 4 فصل پخش شد. کارگردان آن سینان اوزترک بوده و نوسنده آن هم گوکهان هورزوم است. همینطور بازیگرانی همچون آراس بولوت اینملی، داملا سونمز و دیلان چیچک دنیز در آن بازی کرده‌اند.

هرچند بهار امسال آخرین قسمت سریال چوکور پخش شد، اما نسخه دوبله فارسی آن هرشب از شبکه جم پخش می‌شود. تاکنون 422 قسمت این سریال پخش شده و ما در ادامه، لینک دانلود رایگان قسمت 423 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 423 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی

سریال ترکی Çukur با داشتن داستان و تیم بایگری قوی توانست در همان ابتدای پخش به خوبی بدرخشد و در جهان دیده شود. این سریال در ایران نیز مخاطبان بی‌شماری دارد و به همین خاطر شبکه جم این درام جنایی را دوبله و هر شب ساعت 21 آن را پخش می‌کند.

سریال گودال درباره محله‌ای به نام چوکور (به معنای گودال) در استانبول بوده که جرم و جنایت‌های زیادی در آن انجام می‌شود و حتی مامورین پلیس نیز بر آنجا تسلط ندارند. این محله توسط خانواده‌‌ی کوچوالی و سرپرست خانواده یعنی ادریس کوچوالی مدیریت می‌شود.

خانواده کوچوالی صاحب چهار پسر بزرگ با نام های جومالی، قهرمان، سلیم و شخصیت اصلی فیلم یاماچ است. در بین آنها، یاماچ به دلیل روحیه متفاوتی که دارد در سن 18 سالگی از خانواده و کارهای خلاف آنها جدا شد.

هرچند این خانواده خلاف‌های زیادی انجام می‌دهند اما یک قانون مهم دارند؛ در این محله هیچکس اجازه پخش مصرف مواد مخدر ندارد و هیچ یک از باندهای قاچاق و خرده پاهای فروشنده مواد اجازه ندارند در این محله مواد پخش کنند.

هرچند مردم این محله این قانون را رعایت می‌کنند، اما گروهی به عنوان رقیب پیدا می‌شود که می‌خواهند این قانون (توزیع انحصاری مواد مخدر) را بشکنند و به همین خاطر رقابتی میان این گروه و خانواده کوچوالی شکل می‌گیرد که در نهایت موجب کشته شدن افراد زیادی می‌شود.

دانلود رایگان قسمت 423 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی
دانلود قسمت 423 سریال گودال دوبله فارسی / دانلود سریال ترکی گودال / دانلود دوبله فارسی قسمت 423 سریال ترکی گودال

در طی این رقابت و جدال‌ها، پسر بزرگ این خانواده کشته می‌شود و ادریس با شنیدن حقایقی در مورد مرگ پسرش بیهوش می‌شود. پس از آن امنیت محله از بین می‌رود و مادر یاماچ به سراغ پسرش می‌آید و از او می‌خواهد به خانه برگردد، صلح را برقرار کند تا بتوانند مراسم عزای برادرش را برگزار کنند.

او به ناچار درخواست مادرش را قبول می‌کند. روز پس از عروسی‌اش با مادرش راهی خانه می‌شود. سنا، همسر یاماچ از تمامی اتفاق‌ها بی خبر است. بعد از اینکه متوجه می‌شود همسرش از یک خانواده تاریک و خلافکار است، بسیار می‌ترسد. اما انقدر عاشق است که او و خانواده‌اش را قبول می‌کند.

یاماچ و علاقه‌اش به خانواده و محله، برای او طی چهار فصل دردسرهای بسیاری به وجود می‌آورد. عزیزانش را در این راه از دست می‌دهد. سختی‌های بسیاری را متحمل می‌شود تا اینکه یک روز تصمیم می‌گیرد همه چیز را تغییر دهد.

در ادامه می‌توانید به لینک دانلود این سریال دسترسی پیدا کنید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 420 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 421 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 422 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی

دانلود دوبله فارسی سریال چوکور قسمت 423

دانلود رایگان قسمت 423 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی
دانلود قسمت 423 سریال گودال دوبله فارسی / دانلود سریال ترکی چوکور / دانلود رایگان قسمت 423 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی
  • نام ترکی: Çukur
  • ستارگان: آراس بولوت اینملی، داملا سونمز، دیلان چیچک دنیز، هاره سورال، ارکان کولچاک کوستندیل، نجیپ ممیلی، رضا کوجااوغلو، پریهان ساواش، کوبیلای آکا، اونر ارکان، ارجان کسال، هازال سوباشی، ایرم آلتوع، بونجوک ییلماز، مصطفی کیرانتپه، باریش آردوچ، نجاتی ایشلر
  • کارگردان: سینان اوزترک
  • نویسنده: گوکهان هورزوم
  • زمان پخش دوبله: هر شب ساعت ۲۱ از شبکه جم

دانلود قسمت 423 سریال گودال دوبله فارسی با کیفیت 240p از تلگرام

دانلود دوبله فارسی سریال چوکور قسمت 423 با کیفیت 480p از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 423 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر