;
coinex

دانلود رایگان قسمت 15 تو بهار منی بدون سانسور

سریال محبوب تو بهار منی به قسمت‌های نهایی خود نزدیک می‌شود. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 15 تو بهار منی بدون سانسور همراه ما باشید.

سریال محبوب You Are My Spring به قسمت‌های نهایی خود نزدیک می‌شود. این سریال پرطرفدار توانست با رعایت تعادل میان عناصر مختلف سریال نشان دهد که چقدر صنعت فیلم و سریال کره پیشرفت کرده است. تاکنون 15 قسمت از این سریال بر روی شبکه‌های نتفلیکس و tvN پخش شده و ما در در ادامه لینک دانلود سریال تو بهار منی قسمت پانزدهم با زیرنویس فارسی چسبیده را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 15 تو بهار منی بدون سانسور

سریال تو بهار منی به نویسندگی Lee Mi Na و به کارگردانی Jung Ji Hyun را می‌توان یکی از بهترین سریال های کره ای عاشقانه دانست. کارگردان این سریال قبلا آثاری همچون دبلیو و پادشاه: سلطنت ابدیت را کارگردانی کرده است. در این سریال بازیگرانی همچون سو هیون جین (Seo Hyun-Jin)، کیم دونگ ووک (Kim Dong-Wook)، یون پارک (Yoon Park) و نام گیوری (Nam Gyu-Ri) نقش آفرینی کرده‌اند.

این درام درباره افرادی است که درحالی‌که درگیر زندگی روزمره خود هستند و برای ساختن آینده‌ای بهتر تلاش می‌کنند، با اتفاقی غیر منتظره شوکه می‌شوند. مردی در ساختمان آنها به قتل می‌رسد و آنها را درگیر ماجراهای این قتل می‌کند.

در این سریال کانگ دا جونگ فردی است که در یک هتل مشغول به کار شده و خیلی زود پیشرفت می‌کند. هرچند او در زندگی کاری خود موفق است، اما در زندگی شخصی با مادرش مشکل دارد و به خاطر سلیقه بد مادرش مجبور است با پسرانی سر قرار برود که او برایش تعیین می‌کند. این قرارهای اجباری به هیچ عنوان به مذاق او خوش نمی‌آید چرا که به هیچ عنوان سلیقه او با سلیقه مادرش سازگار نیست.

از طرف دیگر داستان، جو یونگ دو (با بازی Kim Dong Wook) روانپزشکی است که به دیگران کمک می‌کند تا انگیزه ادامه زندگی پیدا کنند. با این حال خودش همواره به دلیل مشکلاتی که در گذشته تجربه کرده، احساس بدی دارد.

دانلود رایگان قسمت 15 تو بهار منی بدون سانسور
دانلود رایگان قسمت 15 تو بهار منی بدون سانسور / دانلود سریال کره ای You Are My Spring / دانلود سریال You Are My Spring قسمت پانزدهم

کانگ دا جونگ و جو یونگ دو از طریق گذشته‌ خود وارد معمای این قتل می‌شوند اما در این میان، با ورود شخصیت دیگری به نام چایون، مثلث عشقی میان این سه شکل می‌گیرد. چا یون (با بازی Yoon Park) مدیرعامل یک شرکت سرمایه گذاری است و قصد دارد نظر دا جونگ را به خود جلب کند. حال در ادامه لینک دانلود سریال کره ای تو بهار منی یکی از بهترین سریال های کره ای 2021 را در اختیار شما می‌گذاریم.

همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های کره‌ای کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های کره‌ای تکراتو را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 14 تو بهار منی بدون سانسور

دانلود سریال تو بهار منی قسمت پانزدهم

دانلود رایگان قسمت 15 تو بهار منی بدون سانسور
دانلود سریال تو بهار منی قسمت پانزدهم / دانلود سریال کره ای تو بهار منی / دانلود سریال You Are My Spring قسمت پانزدهم
  • نام سریال: تو بهار منی (You Are My Spring)
  • محصول: 2021 کره جنوبی از شبکه tvN, Netflix
  • ژانر: عاشقانه، درام، فانتزی، ملودرام
  • قسمت ها: 16
  • روز های پخش: دوشنبه و سه شنبه
  • مدت زمان: 60 دقیقه
  • بازیگران: Seo Hyun Jin, Kim Dong Wook, Yoon Park

لینک دانلود سریال You Are My Spring قسمت پانزدهم بدون سانسور و با زیرنویس چسبیده از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 15 تو بهار منی بدون سانسور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر