;
coinex

فروش 2.5 میلیاردی خورشید در اکران آنلاین!

فروش 2.5 میلیاردی خورشید در نگاه اول شاید کمتر از فروش عادی آثار اینچنینی در سینما به نظر برسد، اما برای اکران آنلاین واقعا رقم قابل قبولی است.

مدتی پیش آخرین ساخته‌ی مجید مجیدی، فیلم سینمایی خورشید که به‌ جشنواره اسکار به عنوان نماینده‌ی سینمای ایران معرفی شده بود، اکران آنلاین شد و اخیرا اکران آنلاین آن به اتمام رسیده است و آمار عملکرد آن مشخص شده است.

فروش 2.5 میلیاردی خورشید در اکران آنلاین!

فیلم سینمایی خورشید با فروش نود هزار و نهصد و بیست و یک بلیت توانست به دو و نیم میلیارد تومان فروش برسد. فیلم سینمایی خورشید در سال هزار و سیصد و نود و هشت به تهیه‌کنندگی امیر بنان و نویسندگی مشترک نیما جاویدی و مجید مجیدی تولید شد.

این فیلم در سی و هشتمین جشنواره فجر توانست جوایز بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه را برنده شود و در جشنواره فیلم ونیز حاضر شود. داستان این فیلم سینمایی درباره کودکان کار می‌باشد.

بازیگران فیلم سینمایی خورشید، علی نصیریان، جواد عزتی، طناز طباطبایی، روح‌الله زمانی، صفر محمدی، علی غابشی، علی تقوا زاده، بابک لطفی خواجه پاشا، ابوالفضل شیرزاد، شمیلا شیرزاد و یوسف صفری بختیاری هستند.

فروش 2.5 میلیاردی خورشید در اکران آنلاین!

کارگردان فیلم خورشید، فیلم‌های بچه‌های آسمان، رنگ خدا، باران، آواز گنجشک‌ها و محمد رسول‌الله را نیز ساخته است. در سال‌های اخیر نویسنده دیگر این فیلم، نیما جاویدی نیز با ساخت فیلم سرخپوست بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

علی نصریان، بازیگر این فیلم نیز از پیشکسوتان بازیگری در ایران است و سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند گاو، آقای هالو، پستچی، ناخدا خورشید، روز باشکوه، برج مینو، بوی پیراهن یوسف و مسخره‌باز را دارد.

بازیگر دیگر این فیلم، جواد عزتی نیز این روز‌ها برای بازی در سریال زخم کاری بیشتر از قبل مشهور شده است و در گذشته نیز در فیلم‌های طلا و مس، آفریقا، پاردایس، ماجرای نیمروز، هزارپا، لاتاری و جهان با من برقص حضور داشته است.

طناز طباطبایی نیز بازیگر دیگر فیلم است که سابقه بازیگری در فیلم‌های ساکن طبقه وسط، مرگ ماهی، رخ دیوانه، خشم و هیاهو، بیست هفته و طلا را دارد و از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فروش 2.5 میلیاردی خورشید در اکران آنلاین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر