;
coinex

دانلود رایگان فصل اول سریال حکایت ما (Bizim Hikaye) با زیرنویس فارسی چسبیده

سریال داستان ما یکی از بی‌نظیر‌ترین سریال‌های ترکی‌ است. در ادامه برای دانلود رایگان فصل اول سریال حکایت ما (Bizim Hikaye) با زیرنویس فارسی چسبیده همراه ما باشید.

«داستان ما» یکی از پرطرفدارترین سریال‌های ترکی است. داستان این درام از سریال Shameless برگرفته شده و در سال 2019 از شبکه‌ی Fox به نمایش در آمده است. این مجموعه از دو فصل 70 قسمتی تشکیل شده است. در ادامه لینک دانلود رایگان فصل اول سریال حکایت ما (Bizim Hikaye) را در اختیار شما می‌گذاریم، با تکراتو همراه باشید.

دانلود رایگان فصل اول سریال حکایت ما (Bizim Hikaye)

سریال حکایت ما یکی از بی‌نظیر‌ترین سریال‌های ترکی بوده که داستان یک خانواده بی‌مادر و تقریبا بی‌پدر را به تصویر کشیده است. این خانواده پر جمعیت از شش خواهر و برادر تشکیل ‌شده است که در روند داستان دچار مشکلات متنوعی می‌شوند.

این خانواده سعی می‌کنند تا با تلاش‌های بسیار از پس این مشکلات بر بربیایند. سبک داستانی سریال به گونه‌ای است که اکثر خانواده‌های ایرانی آن را می‌پسندند. به همین علت طبق علاقه مخاطب و درخواست شما عزیزان، دانلود فصل 1 سریال داستان ما را در اختیار شما قرار دادیم.

سریال ترکی داستان ما، زندگی یک خانواده شلوغ که در سطح متوسطی از جامعه بوده را به تصویر کشیده است. این خانواده در محله‌های پایین شهر زندگی می‌کنند. دختر بزرگ خانواده فیلیز است.

او از زمانی که مادر آن‌ها خانه را ترک کرده است جانشین مادر شده و سرپرستی خواهر‌ها و برادر‌هایش را برعهده گرفته است. شما در این سریال شاهد لحظات عاشقانه و طنز بسیاری هستید. اگر علاقه‌مند به این سبک فیلم و سریال‌ها هستید دانلود حکایت ما فصل اول را از دست ندهید.

دانلود رایگان فصل اول سریال حکایت ما (Bizim Hikaye)
دانلود فصل 1 سریال داستان ما / دانلود فصل اول سریال Bizim Hikaye / دانلود سریال حکایت ما فصل اول با زیرنویس چسبیده

داستان از آنجایی دردناک می‌شود که مخاطبان متوجه می‌شوند پدر این خانواده فردی الکلی است. فیلیز بدون این که از پدر خود شکایتی داشته باشد از خواهر‌ها و برادر‌های خود نگهداری می‌کند. او با اینکه با سختی و مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند ولی امید خود را از دست نمی‌دهد.

خواهر و برادرهای فیلیز نیز مانند او قوی هستند. هرکدام در حد توان خود، در اداره خانه به فیلیز کمک می‌کنند. نام برادر کوچکتر از فیلیز، رحمت است. او بسیار عاقل و با شعور است و همیشه سعی می‌کند در مشکلات و سختی‌ها به فیلیز کمک کند.

حکمت برادر کوچکتر است. می‌توان شخصیت او را فردی حواس پرت معرفی کرد چرا که از الان دچار یک عشق ناممکن و ممنوع شده است. فرزند بعدی خانواده کیراز است. او یک دختر عاطفی و احساسی است. بعد از کیراز، فیکرت، و کوچکترین فرزند خانواده هم عصمت است که یک و نیم سال دارد.

دانلود رایگان فصل اول سریال حکایت ما (Bizim Hikaye)
دانلود رایگان فصل اول سریال حکایت ما (Bizim Hikaye) / دانلود فصل 1 داستان ما / دانلود فصل اول سریال Bizim Hikaye

فیلیز تمام زندگی خود را وقف خانواده خود کرده است. تنها دوست او تولای است، که بعضی روزها با او در و دل می‌کند. فیلیز همیشه مشغول کار کردن است. یک روز به طور اتفاقی با یک پسر جذاب و خوشتیپ، به اسم باریش آشنا می‌شود. این پسر جوان تمام تلاشش را می‌کند تا بتواند فیلیز عاشق خود کند و عضوی از خانواده آن‌ها شود.

تلاش‌های پسر برای عاشق کردن فیلیز رنگ و بوی جدیدی را در فیلمنامه داستان ایجاد کرده است. فیلیز معتقد است در زندگی او عشق جایگاهی ندارد. به همین دلیل جلوی احساساتش را می‌گیرد. از طرف دیگر، مامور پلیسی به نام چنگیز، سال‌ها دل را به فیلیز باخته است و این موضوع کار باریش را سخت‌تر می‌کند.

هویت پنهان باریش و کارهای مرموزی که انجام می‌دهد، خطری برای رابطه‌شان به حساب می‌آید. در ادامه لینک دانلود سریال حکایت ما فصل اول با زیرنویس چسبیده را قرار داده‌ایم.

همینطور علاوه دانلود سریال ترکی Bizim Hikaye ، برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود سریال حکایت ما فصل اول با زیرنویس چسبیده همراه ما باشید.

دانلود سریال ترکی Bizim Hikaye با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود رایگان فصل اول سریال حکایت ما (Bizim Hikaye)
دانلود حکایت ما فصل اول, دانلود فصل 1 داستان ما / دانلود فصل اول سریال Bizim Hikaye
  • کارگردان: سردار گوزلکلی (فصل اول)
  • ستارگان: هازال کایا در نقش فیلیز، بوراک دنیز در نقش باریش، رها اوزجان، نسرین جوادزاده
  • ژانر: درام و کمدی
  • محصول: ۲۰۱۹ ترکیه
  • تعداد فصل: دو فصل، ۷۰ قسمت (اتمام)

دانلود تمامی قسمت‌های فصل 1 سریال داستان ما با کیفیت 480p از تلگرام 

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان فصل اول سریال حکایت ما (Bizim Hikaye) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر