;
coinex

دانلود رایگان قسمت 6 دانشگاه پلیس بدون سانسور

سریال کره‌ای دانشکده پلیس یکی از سریال‌های کمدی جدید است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 6 دانشگاه پلیس بدون سانسور همراه ما باشید.

به طور کلی سریال‌های کره‌ای به دلیل روحیه بخش بودن و بهتر کردن حال افراد همیشه پرطرفدار هستند و این مسئله برای سریال‌های کره‌ای نیز صدق می‌کند. سریال Police University نیز در این دسته از سریال‌ها قرار می‌گیرد.

سریال دانشکده پلیس حول اتفاقات دانشگاه پلیس ملی رخ می‌دهد و فضای طنز و کارآگاهی آن موجب شده این سریال از همان ابتدای پخش طرفداران زیادی را به پای خود بنشاند. از این رو در ادامه لینک دانلود سریال دانشگاه پلیس قسمت ششم با زیرنویس چسبیده را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 6 دانشگاه پلیس بدون سانسور

داستان این سریال جدید کره‌ای درباره یک کارآگاه سابق پرشور به نام یو دونگ من (چا تا هیون) بوده که 20 سال سابقه کار در بخش‌ها و پرونده‌های مختلف جنایی را دارد و اکنون در دانشگاه پلیس ملی کره تدریس می‌کند.

این استاد در بین دانشجوهایش متوجه جوان هکری به نام کانگ سون هو (با بازی Jung Jin Young) می‌شود و با توجه به استعداد بی‌نظیر این جوان طولی نمی‌کشد که این دو برای بررسی پرونده با هم همکاری می‌کنند. پس از شروع فعالیت نیز دانشجوی دیگری به نام او کانگ هی (با بازی Krystal Jung) به جمع آنها اضافه می‌شود.

دانشکده پلیس هر هفته در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از شبکه KBS2 پخش می‌شود. این سریال در ژانر کمدی، عاشقانه، جوانان و درام قرار گرفته و می‌توان آن را یکی از بهترین سریال های کره ای 2021 دانست.

دانلود رایگان قسمت 5 دانشگاه پلیس بدون سانسور
دانلود سریال دانشگاه پلیس قسمت ششم / دانلود سریال کره ای دانشگاه پلیس / دانلود سریال Police University قسمت ششم

در این سریال بازیگرانی همچون چا ته هیون (Cha Tae-hyun)، جونگ جین یونگ (Jung Jin-young) عضو B1A4 و کریستال (Krystal Jung) حضور دارند و کارگردانی این سریال را یو کوان مو و نویسندگی آن را مون جونگ مین انجام داده است. چا ته هیون در نقش Yoo Dong-man قبلا در سریال‌های تیم بولداگ، آشوب زن و شوهری و بهترین اجرا حضور داشته است.

جونگ جین یونگ نیز در این سریال نقش Kang Seon-ho را بازی کرده و قبلا نیز در سریال‌های عشق اول من فصل اول و دوم و همینطور عشق در مهتاب هنرنمایی کرده است. کریستال نیز نقش Oh Kang-hee را بازی کرده و او قبلا در سریال‌های جست و جو، بازیکن، دفترچه زندان و عروس خدای آب حضور داشته است.

این درام به عنوان یکی از بهترین سریال های کره ای کمدی تعارضات و تعاملات واقع بین استاد دانشگاه و دانش آموزان آشوبگر او را به تصویر می‌کشد که تمام آنها می‌خواهند به عنوان افسر پلیس رویاهای خود را دنبال کنند.

حال در ادامه لینک دانلود دانشکده پلیس قسمت 6 را در اختیار شما می‌گذاریم. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های کره‌ای کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های کره‌ای تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود دانشکده پلیس قسمت 6 با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 4 دانشگاه پلیس بدون سانسور

دانلود رایگان قسمت 5 دانشگاه پلیس بدون سانسور

دانلود دانشکده پلیس قسمت 6

دانلود رایگان قسمت 5 دانشگاه پلیس بدون سانسور
دانلود رایگان قسمت 6 دانشگاه پلیس بدون سانسور / دانلود سریال کره ای Police University / دانلود سریال Police University قسمت ششم
  • نام سریال: دانشگاه پلیس (Police University)
  • محصول: 2021 کره جنوبی از شبکه KBS2
  • ژانر: کمدی، عاشقانه، جوانان، درام
  • قسمت ها: 16
  • روز های پخش: دوشنبه و سه شنبه
  • بازیگران: Cha Tae Hyun, Jung Jin Young, Krystal

لینک دانلود سریال Police University قسمت ششم از کانال تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 6 دانشگاه پلیس بدون سانسور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر