coinex
راهنمای خرید تکراتو

دانلود رایگان قسمت 71 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

ستاره شمالی را می‌توان یکی از بهترین سریال‌های عاشقانه ترکیه دانست. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 71 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی همراه ما باشید.

سریال Kuzey Yildizi سریال عاشقانه محصول 2019 ترکیه بوده که توانسته به خوبی دل مخاطبان ژانر عاشقانه را به دست بیاورد و با صحنه‌های طنز و شادی که شامل می‌شود، حال بینندگان را خوب کند.

این سریال به دلیل محوبیت و شهرتی که دارد به فارسی دوبله شده و هر شب ساعت 22 از شبکه جم سریز پخش می‌شود. تاکنون 71 قسمت از سریال پخش شده و ما در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 71 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 71 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

دانلود سریال ترکی Kuzey Yildizi

ستاره شمالی داستان دختری به نام ستاره را بیان می‌کند که در یکی از روستاهای شهر اُردو زندگی می‌کند. این روستای خوش آب و هوا طبیعت بسیاری زیبایی دارد که در طول سریال شما را مجذوب خود خواهد کرد.

این دختر زیبارو از همان دوران نوجوانی قلب خود را به پسری به نام کوزی می‌بازد با این حال، روزی این پسر به طرز ناگهانی روستا را ترک می‌کند و تا مدت‌ها هیچ یک از مردم روستا از او خبری ندارند.

20 سال از این ماجرا می‌گذرد و در حالی که همه اهالی این پسر را از یاد برده‌اند، اما مگر ستاره می‌تواند عشق دیرین خود را فراموش کند؟ بالاخره پس از 20 سال، کوزی به همراه سه دختر نوجوانش به شهر زادگاهش برمی‌گردد و تصمیم می‌گیرد بقیه عمر خود را در روستا زندگی کند.

دانلود رایگان قسمت 71 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi)
دانلود قسمت 71 سریال ستاره شمالی دوبله فارسی / دانلود دوبله فارسی سریال Kuzey Yildizi قسمت 71 / دانلود سریال ترکی ستاره شمالی

بازگشت کوزی، عشق دیرینه ستاره را نیز شعله ور می‌کند. با این حال، غرور و کینه‌ای که از او به دل گرفته موجب می‌شود با او کنار نیاید و حتی با هم دشمن شوند. این سریال برای اولین بار در سال 2019 از شبکه شو تی وی پخش شد و صحنه‌های طنز و عاشقانه آن توانست مخاطبان زیادی را جذب کند.

برای دانلود قسمت 71 سریال ستاره شمالی دوبله فارسی ادامه مطلب را از دست ندهید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی 2021 کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 69 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 70 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

دانلود دوبله فارسی سریال Kuzey Yildizi قسمت 71

دانلود رایگان قسمت 71 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi)
دانلود رایگان قسمت 71 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) / دانلود سریال ستاره شمالی قسمت 71 / دانلود سریال ترکی Kuzey Yildizi
  • نام ترکی: Kuzey Yıldızı İlk Aşk
  • بازیگران: اسماعیل دمیرجی، آسلیهان گولر
  • کارگردان: ارسوی گولر
  • نویسنده: ارسوی گولر
  • زمان پخش: هر شب ساعت 22 از شبکه جم سریز
  • ژانر: درام، کمدی
  • محصول: 2019 ترکیه

دانلود سریال ترکی ستاره شمالی قسمت 71 از تلگرام با کیفیت 240p

دانلود دوبله فارسی قسمت 71 سریال ترکی ستاره شمالی از تلگرام با کیفیت 480p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 71 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر