;
coinex

نزول 6 درصدی بازار کریپتوکارنسی در 24 ساعت اخیر

بیت کوین با ریزش تا ۴۷ هزار دلار منجر به ریزش بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته شد و منجر به نزول 6 درصدی بازار کریپتوکارنسی شده است.

بیت‌کوین بعد رسیدن به ۵۰ هزار دلار ریزش کرد و معلوم نیست این سقوط چقدر ادامه دارد. پیش بینی ها اطلاعات خاصی در دسترس ما نمیگذارد، ولی آمارها از کوچک شدن بازار کریپتو حکایت دارد.

نزول 6 درصدی بازار کریپتوکارنسی در 24 ساعت اخیر

این ریزش برای ادامه روند صعودی این ارز لازم است و تا محدوده ۴۴ تا ۴۵ هزار دلار اصلاح می‌شود. در هر صورت بیت‌کوین مقاومت مهمی در ۵۱ هزار دلار دارد که اگر شکسته شود احتمال رشد این ارز تا ۶۰ هزار دلار هم هست.

بیشتر ارزهای دیجیتال با ریزش بیت‌کوین روند نزولی یافته و در برخی موارد باعث ریزش بیش از ۱۰ درصدی آلت‌کوین‌ها هم گشته است. حجم ورود پول به ارز دیجیتال بیت‌کوین نیز به شدت کم شده است. همچنین اندیکاتور مکدی بر قیمت ۴۹ هزار و ۸۰۰ دلار سیگنال فروش صادر کرده است.

بین ریزش شدید رمزارزها ارزهایی مثل ریپل، دوج‌کوین، پولکادات و کاردانو حدود ۱۰ درصد ریزش کردند و این اصلاح در حالی رخ داد که همگی ارزها در سقف قیمتی چند ماه پیش خود بودند

مدتی است که‌ شاخص ترس و طمع به حد بالایی رسیده است. و احتمال اصلاح قیمت‌ها بالا رفته است. در بین بازار نزولی ارز دیجیتال c98 در جریان لیست شدن در صرافی بایننس در یک هفته ۲۸۰ درصد بازدهی مثبت داشته است.

به عقیده کارشناسان آغاز رشد بیت‌کوین از محدوده ۳۰ هزار دلار به علت ورود و خرید نهنگ‌ها و موسسات بزرگ بوده و شاخص جستجوی بیت‌کوین که از معیارهای اندازه‌گیری تمایل مردم به سرمایه‌گذاری در این ارزها است به شدت کم شده و ادامه رشد بیت‌کوین به سرمایه‌گذاری عامه بستگی دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نزول 6 درصدی بازار کریپتوکارنسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر