;
coinex

عرضه بازی Crusader Kings 3 برای کنسول های نسل 9 تایید شد

احتمال عرضه بازی Crusader Kings 3 برای کنسول های نسل نهمی با توجه به رده بندی انجام شده این بازی وجود دارد. در ادامه با ما همراه باشید.

گویا بازی Crusader Kings 3 برای کنسول‌های نسل نهمی و هشتمی عرضه خواهد شد، زیرا این بازی اخیرا توسط کمیته رده‌بندی بازی‌‌های دیجیتال تایوان برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس رده‌بندی شده است.

عرضه بازی Crusader Kings 3 برای کنسول های نسل 9 تایید شد

این بازی سال پیش در بسترهای استیم، پارادوکس، فروشگاه مایکروسافت و سرویس ایکس باکس گیم‌ و سپس برای پی‌سی عرضه شد و تا قبل از رده‌ بندی شدن بازی برای کنسول‌های نسل نهم، خبر خاصی درباره عرضه نسخه کنسولی آن نبود.

به دلیل آن که نسخه پی‌ سی بازی در سرویس گیم پس قرار دارد، پس عرضه نسخه کنسولی آن بر گیم‌ پس منطقی است. بازی Crusader Kings 3 عملکرد موفقی روی پی‌ سی داشته و تا نوامبر سال ۲۰۲۰، این بازی روی استیم یک میلیون نسخه فروخت و در ماه اول عرضه، به‌مدت بیست و پنج میلیون ساعت توسط بازیکنان تجربه گشته است.

در ماه اول عرضه‌ی Crusader Kings 3، نیز بیش از ۴۰ میلیون نوزاد در بازی متولد شد، هجده میلیون نقشه‌ی قتل در جهان آن اجرایی و حیوانات این بازی سیصد و هفتاد هزار بار نوازش شدند که همه این مسائل نشان‌دهنده استقبال بازیکنان از بازی Crusader Kings 3 است. اولین بسته الحاقی این بازی به نام Royal Court عرضه خواهد شد که تاریخ آن مشخص نیست.

این بازی، یک بازی نقش‌آفرینی ساخته‌ی استودیو پارادوکس است که بازیکن را به قرون وسطی برده و دنباله‌ای از بازی‌های Crusader Kings 1 و Crusader Kings 2 به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عرضه بازی Crusader Kings 3 برای کنسول های نسل 9 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر