;
coinex

تاریخ انتشار Halo Infinite ؛ امکان تعویق این تاریخ چقدر است؟

براساس اعلام استودیوی 343 اینداستریز، تاریخ انتشار Halo Infinite تاخیر دوباره‌ای نخواهد داشت و در تعطیلات سال جاری عرضه خواهد شد.

به تازگی استودیوی 343 اینداستریز، سازنده بازی Halo Infinite خبر داد درحالی که ساخته شوتر مورد انتظارش اواخر سال میلادی عرضه می‌شود، اما دو حالت کمپین Co-Op و Forge در آینده دردسترس قرار می‌گیرند که پس از آن، واکنش‌های گیمرها به این موضوع منفی بوده و تأخیر دوباره و آماده شدن کامل بازی را منطقی‌تر می‌دانستند.

تاریخ انتشار Halo Infinite

اکنون، کارگردان این بازی، جوزف استیتن، رسما از این که درون تیم سازنده صحبت‌هایی در این خصوص مطرح شده، اطلاع داد. گویا تیم سازنده به فکر تأخیر دوباره در زمان عرضه Halo Infinite افتاده بود اما بالاخره استودیوی 343 اینداستریز با این موضوع مخالفت کرد و سرانجام تصمیم بر آن شد تا Halo Infinite به شکل یک لایو سرویس منتشر کرده و محتواهای اضافی نیز به مرور دردسترس گیمرها قرار گیرد. استیتن در این باره گفت:

بله درسته ما در این مورد گفت‌وگوهایی داشته‌ایم، اما بازی Halo Infinite درواقع یک لایو سرویس است. بنابراین این کار شدنی نبود. شما در بازی فصل‌ به فصل پیشرفت خواهید کرد. ما درمورد آغاز یک سفر صحبت می‌کنیم. برای شروع شما باید یک لحظه‌ای را انتخاب کنید.

پس با این اوصاف تصمیم نهایی را گرفتیم و برای مدت طولانی روی توسعه بازی کار کردیم و بازیکنان نیز برای تجربه بازی مدت زمان طولانی منتظر مانده‌اند. با بخش داستانی و فصل اول بخش چندنفره و free-to-play بازی، هیچ تأخیر دوباره‌ای را نمی‌خواستیم صورت گیرد. پس بیایید شروع کنیم و فصل به فصل به تکامل بازی ادامه خواهیم داد.

به هر حال تاکنون تیم سازنده از تاریخ دقیق عرضه Halo Infinite اطلاعاتی منتشر نکرده است. احتمالا در کنفرانس ایکس باکس در گیمزکام که فردا است، این اطلاعات جدید از جمله تاریخ انتشار بازی Halo Infinite منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ انتشار Halo Infinite چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر