;
coinex

دانلود رایگان قسمت 73 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

Kuzey Yildizi سریال کمدی و عاشقانه محصول 2019 ترکیه است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 73 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی همراه ما باشید.

سریال‌های عاشقانه و کمدی بین بیشتر مردم پسندیده هستند و به همین خاطر افراد زیادی سریال‌های این ژانر را تماشا می‌کنند. سریال ستاره شمالی نیز در همین دسته قرار می‌گیرد و ماجراهای آن می‌تواند حسابی شما را بخنداند.

این سریال در سال 2019 به کارگردانی ارسوی گولر ساخته شده است. از آنجایی این سریال مخاطبان بسیار زیادی دارد به فارسی دوبله شده و هر شب ساعت 22 از شبکه جم سریز پخش می‌شود. از این رو ما در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 73 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 73 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

دانلود سریال ترکی Kuzey Yildizi

سریال ستاره شمالی در یکی از روستاهای خوش اب و هوای ترکیه در شهر اردو فیلمبرداری شده و شما می‌توانید در طول سریال از طبیعت زیبای آن و همینطور ماجراهای ییلماز و کوزی لذت ببرید.

داستان ستاره شمالی درباره زندگی دختری به نام یلدیز بوده که در روی یک تپه از روستای شهر اردو زندگی می‌کند. این دختر مو قرمز از همان دوران کودکی علاقمند به پسری به نام کوزی می‌شود.

کوزی نیز به یلدیز علاقه‌مند است اما از آنجایی که دوست دارد مهندس شود، او را ترک می‌کند و به شهر می‌رود. در آنجا یلدیز را فراموش می‌کند و ازدواج کرده و تشکیل خانواده می‌دهد. با این حال، یلدیز  نمی‌تواند از فکر عشق دوران کودکی خود بیرون بیاید.

دانلود رایگان قسمت 73 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi)
دانلود رایگان قسمت 73 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) / دانلود سریال ستاره شمالی قسمت 73 / دانلود سریال ترکی Kuzey Yildizi

20 سال از این ماجرا می‌گذرد و در حالی که همه اهالی این پسر را از یاد برده‌اند، ولی یلدیز هنوز نتوانسته عشق دیرین خود را فراموش کند. بالاخره پس از 20 سال، کوزی به همراه سه دختر نوجوانش به شهر زادگاهش برمی‌گردد و تصمیم می‌گیرد بقیه عمر خود را در روستا زندگی کند.

وقتی کوزی به روستا بازمیگردد هیچ کدام از اهالی روستا او را تحویل نمی‌گیرند و او را خائن می‌دانند. یلدیز هم که در این بیست سال هیچ گاه عشق دیرین خود را فراموش نکرده از بازگشت او استقبالی نمی‌کند.

او زمانی که متوجه شد کوزی به روستا بازگشته است تمام ناراحتی‌ها و عذاب بیست ساله‌اش را سر کوزی خالی می‌کند. شما در این سریال لحطات کمدی و جذاب بسیاری را مشاهده می‌کنید.

برای دانلود قسمت 73 سریال ستاره شمالی دوبله فارسی ادامه مطلب را از دست ندهید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی 2021 کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 71 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 72 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

دانلود دوبله فارسی سریال Kuzey Yildizi قسمت 73

دانلود رایگان قسمت 73 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi)
دانلود قسمت 73 سریال ستاره شمالی دوبله فارسی / دانلود دوبله فارسی سریال Kuzey Yildizi قسمت 73 / دانلود سریال ترکی ستاره شمالی
  • نام ترکی: Kuzey Yıldızı İlk Aşk
  • بازیگران: اسماعیل دمیرجی، آسلیهان گولر
  • کارگردان: ارسوی گولر
  • نویسنده: ارسوی گولر
  • زمان پخش: هر شب ساعت 22 از شبکه جم سریز
  • ژانر: درام، کمدی
  • محصول: 2019 ترکیه

 

دانلود سریال ترکی ستاره شمالی قسمت 73 از تلگرام با کیفیت 240p

دانلود دوبله فارسی قسمت 73 سریال ترکی ستاره شمالی از تلگرام با کیفیت 480p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 73 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر