;
coinex

تمدید سریال Your Honor برای فصل دوم با حضور برایان کرانستون

محبوبیت بالای فصل اول سریال عالیجناب با بازی درخشان برایان کرانستون سبب شده تا شبکه Showtime از تمدید سریال Your Honor برای فصل دوم خبر دهد.

شبکه Showtime، سریال درام جنایی خود به نام «عالیجناب» (Your Honor) را رسما برای فصل دوم تمدید نموده که در فصل اول محبوبیت بالایی داشته است.

در ابتدا قرار بود سریالی کوتاه با بازی برایان کرانستون (Bryan Cranston) ساخته شود اما با توجه به آمار عالی بینندگان فصل اول این سریال، ساخت فصل دوم نیز در دستور کار قرار گرفت.

تمدید سریال Your Honor برای فصل دوم با حضور برایان کرانستون

برایان کرانستون نیز دوباره شخصیت مایکل دسیاتو را در فصل دوم این سریال بازی کرده است. مایکل دسیاتو در این سریال، قاضی در شهر نیواورلئان آمریکا است که برای نجات پسر نوجوانش از تصادفی که باعث کشته شدن یک نفر شده، مجبور به گفتن دروغ‌های متعدد و انتخاب‌های بسیار سخت شده است.

قسمت پایانی فصل اول این سریال، پایانی ناامید کننده و پر از ابهام داشته است که امیدواریم به این ابهامات، در فصل دوم این سریال پاسخ داده شود. فصل اول این سریال با ۶.۶ میلیون بیننده در هر هفته، یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های به نمایش درآمده در شبکه تلویزیونی Showtime بوده است و در حال حاضر، پربیننده‌ترین سریال پخش شده در تاریخ شبکه Showtime است که تولید فصل دوم این سریال نیز دور از انتظار نبود.

تمدید سریال Your Honor برای فصل دوم با حضور برایان کرانستون

فصل دوم این سریال ۱۰ قسمت دارد که تولید آن از اوایل سال بعد رسما شروع می‌شود، طبق انتظارها فصل دوم سریال Your Honor، تا قبل از اتمام سال ۲۰۲۲ در شبکه Showtime پخش می‌شود

تهیه کنندگان اجرایی فصل دوم نیز، پیتر موفت و برایان کرانستون، میشل کینگ (Michelle King)، لیز گلوتزر (Liz Glotzer) و جیمز دگوس (James Degus) هستند. اما اکنون مشخص نیست که به غیر از برایان کرانستون، کدام بازیگران به فصل دوم این سریال برمیگردند.

بازیگران اصلی فصل اول این سریال شامل مایکل استولبارگ (Michael Stuhlbarg) در نقش کاراکتر جیمی باکستر (رئیس بسیار خطرناک یک باند خلافکار)، هوپ دیویس (Hope Davis) در نقش همسر این کاراکتر با نام جینا، هانتر دوهان (Hunter Doohan) در نقش پسر کاراکتر برایان کرانستون، کارمن اجوگو (Carmen Ejogo)، ایسایا ویتلک جونیور (Isiah Whitlock Jr) و سوفیا بلک-دلیا (Sofia Black-D’Elia) بودند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تمدید سریال Your Honor برای فصل دوم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر