coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده‌ بازی یوونتوس امپولی 6 شهریور 1400 [هفته دوم سری آ]

بازی حساس بین دو تیم یوونتوس و امپولی در تاریخ ۶ شهریور برگزار خواهد شد. با پخش زنده‌ بازی یوونتوس امپولی 6 شهریور 1400 با ما همراه باشید.

بازی‌های سری آ  ایتالیا در حالی به هفته‌ی دوم خود رسیده است که همه چیز در این لیگ تحت تاثیر جدایی شوک آور کریس رونالدو از یوونتوس است. این اولین بار بعد از جدایی این بازیکن است که یووه باید بدون رونالدو به مصاف حریف برود. اما از همه چیز مهمتر برای طرفداران یووه پیروزی در برابر امپولی است. پس با پخش زنده‌ یوونتوس امپولی در تاریخ 6 شهریور 1400 با سایت تکراتو همراه باشید. این بازی راس ساعت 23:15 به وقت ایران آغاز می شود.

پخش زنده‌ بازی یوونتوس امپولی 6 شهریور 1400

پخش زنده بازی یوونتوس و امپولی 6 شهریور 1400 [هفته دوم سری آ]
ساعت پخش بازی یوونتوس و امپولی 6 شهریور 1400 / زمان پخش بازی یوونتوس و امپولی 6 شهریور 1400
لیگ ایتالیا از نظر بعضی کارشناسان و طرفداران فوتبال جذاب نیست آنها معتقدند این لیگ بسیار فیزیکی، پر برخورد و خشن است. اما برعکس عده‌ای نیز معتقدند این لیگ دقیقا به خاطر همین فاکتورها  جذاب است. آنها این خشونت را نشانه‌ی علاقه و تعصب بازیکنان تیم‌های سری آ به تیم‌های خود  می‌دانند. اما بازی یوونتوس در برابر امپولی در شرایطی برگزار می‌شود که یووه در بازی اول خود در برابر اودینزه با نتیجه‌ی 2-2 متوقف شد و امپولی نیز متحمل شکست 3-1 در برابر لاتزیو شد. بنابراین یووه بدون شک برای برد به زمین خواهد آمد و امپولی نیز برای کسب اولین امتیاز خود در لیگ جدید.

یووه در حالی این فصل را آغاز کرد که بنظر می ‌رسید رونالدو در این تیم خواهد ماند و بنابراین یووه با خرید بازیکنانی مانند Weston McKennie ،  Daniele Rugani فصلی موفق را در بازار نقل وانتقالات گذرانده بود تا اینکه همه چیز با رفتن رونالدو خراب شد. از آن سو امپولی نیز فصل نقل و انتقال را بیشتر در جهت خفظ و تمدید قراردادهای بازیکنان خود پشت سر گذاشت. بنابراین به نوعی پخش زنده‌ی یوونتوس امپولی 6 مرداد 1400 تقابل بین تیم‌های ناکام در بازار نقل و انتقالات است.

اما اگر به سراغ آمار برویم بدون شک شما هم از پیش می‌دانید که یوونتوس بدون شک برتر است. این برتری تا حدی است که یوونتوس 8 سال است که تمام بازی‌های خود برابر امپولی را با برتری پشت سر گذاشته است. یعنی از نوامبر 2014 تا به امروز امپولی حتی یک مساوی هم از یوونتوس نگرفته است. پخش زنده‌ یوونتوس امپولی در تاریخ 6 شهریور 1400 را از لینک های زیر ببینید:

پخش زنده فوتبال یوونتوس امپولی 6 شهریور 1400 از BT Sport

پخش زنده فوتبال یوونتوس امپولی 6 شهریور 1400 از SuperSport

پخش زنده یوونتوس و امپولی 6 شهریور 1400 از Eleven Sport

بیشتر بخوانید: دانلود مراسم افتتاحیه المپیک 2020 توکیو پخش زنده افتتاحیه المپیک توکیو 2020 تکنولوژی VAR چیست؟ قوانین جدید و عجیب فوتبال ؛ کارشناسان چه می گویند؟ نتایج زنده مسابقات فوتبال را در اپلیکیشن مدال دنبال کنید اپلیکیشن فوتلیدی (FootLady) ؛ اولین اپلیکیشن اختصاصی فوتبال و فوتسال زنان
ساعت پخش بازی یوونتوس و امپولی 6 شهریور 1400 / زمان پخش بازی یوونتوس و امپولی 6 شهریور 1400

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده‌ بازی یوونتوس امپولی 6 شهریور 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر