;
coinex

صرافی غیرمتمرکز جک دورسی به زودی راه اندازی می شود

صرافی غیرمتمرکز جک دورسی قرار است به زودی راه اندازی شود تا ارتباطات ساده برای مسائل پیرامون بیت کوین در داخل و خارج به صورت آزاد و بدون نیاز به مجوز صورت پذیرد.

جک دورسی که مدیر عامل شرکت اسکوئر است به تازگی اعلام نموده قرار است برای پادشاه ارزهای دیجیتال یعنی بیت کوین، صرافی غیرمتمرکز راه اندازی کند.

یکی از شرکت های تابعه شرکت اسکوئر با نام TBD در تیر ماه 1400 خبر از راه اندازی صرافی آزاد، غیرمتمرکز و بدون مجوزی را داد که قرار است با تمرکز بر فعالیت های بیت کوین شکل بگیرد. همچنین جک دورسی نیز این خبر را تائید کرد.

صرافی غیرمتمرکز جک دورسی

مدیریت عامل شرکت اسکوئر از جمله آخرین سرمایه گذاری هایش را راه اندازی و ایجاد صرافی غیرمتمرکزی دانست که با هدف تمرکز بر بیت کوین ایجاد می شود. او این خبر را دو روز پیش و در توئیترش اعلام کرد.

صرافی غیرمتمرکز جک دورسی

وبسایت کوین تلگراف طی گزارشی گفته است که این شرکت زیر مجموعه به سرپرستی مایک بروک می خواهد پلتفرمی ایجاد کند تا از طریق آن تامین مالی غیرحضوری راه اندازی کند که همه بتوانند برای تسهیل ارتباطات خود در حوزه بیت کوین و در داخل و خارج به آن تکیه کنند. در واقع این گونه از صرافی ها اوپن سورس اند و و نیازی به مجوز ندارند.

همچنین رمزارز بومی این پلتفرم غیرمتمرکز، بیت کوین خواهد بود و شیوه حکومت بر این پلتفرم تحت کنترل این شرکت نیست. مایک بروک گفته است:

ایده ما برای تبدیل ارزهای دیجیتال به پول فیات در این صرافی غیرمتمرکز به شکلی است که قابلیت یکپارچه سازی با هر والت یا سرویسی را داشته باشد و کاربر نیز وجود آن را احساس نکند.

همچنین این صرافی با قوانین ضدپولشویی و احراز هویت مشتری عمل می کند. دورسی پیش تر اعلام کرده بود که قرار است از پلتفرمی استفاده کند که آزاد و بدون مجوز است. این پروژه پس از بررسی هایی که اسکوئر در رابطه با توسعه کیف پول سخت افزاری اوپن سورس انجام داده بود معرفی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص صرافی غیرمتمرکز جک دورسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر