;
coinex

دانلود رایگان قسمت 1 سریال علیرضا دوبله فارسی

سریال علیرضا یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ترکیه است که دوبله آن از شبکه‌‌ی ام بی سی پرشیا پخش می‌شود. برای دانلود رایگان قسمت 1 سریال علیرضا دوبله فارسی با تکراتو همراه باشید.

سریال علیرضا یکی از بهترین سریال های ترکی است که در ژانر درام و اکشن به بیان داستانی خانوادگی می‌پردازد. در این سریال که با بازی آیچا آیشین توران، تولگا ساریتاش، احمد ممتاز تایلان و به کارگردانی رجایی کاراگوز است از شبکه شو تیوی ترکیه پخش می‌شود.

این مجموعه تلویزیونی که بیان داستانی بین دو کاراکتر به نام علیرضا که راننده تاکسی است (تولگا ساریتاس) به بازی آن می‌پردازد و نقش مقابل آن را آیچا آیشین که نقش دکتر هالیده است را ایفا می‌کند. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 1 سریال علیرضا دوبله فارسی با تکراتو همراه باشید.

دانلود رایگان قسمت 1 سریال علیرضا دوبله فارسی

دانلود سریال Ariza قسمت 1 دوبله شده

سریال علیرضا روایتگر داستان یک راننده تاکسی به نام علیرضا است که تمامی مخارج زندگی‌اش را از همین راه بدست می‌آورد. هالیده که نقش مقابل آن بوده یک دکتر است. هایده یک دوست پسر زورگو و پولدار دارد که به برای به دست آوردن او حاضر به انجام هرکاری است.

هایده و علیرضا طی یک اتفاق با یکدیگر آشنا می‌شوند و همین آشنایی به درگیری علیرضا با دوست پسر هالیده می‌انجامد. هالیده پس از این اتفاق از علیرضا می‌خواهد که به مدت چند روز از شهر دور شود تا از دست دوست پسر هالیده در امان باشد. اما علیرضا صحبت ‌های هایده را نادیده می‌گیرد و در شب عروسی خواهرش شرکت می‌کند که به اتفاقات نا خوشایندی منجر می‌شود.

دانلود رایگان قسمت 1 سریال علیرضا دوبله فارسی
دانلود علیرضا قسمت 1 / دانلود قسمت اول سریال علیرضا / دانلود سریال ترکی علیرضا با دوبله فارسی / سریال دردسر ساز / سریال ترکی Ariza

در سریال علیرضا شما شاهد لحظات اکشنی هستید که شما را به وجد می‌آورد که گذر زمان را حس نمی‌کنید. اگر علاقه‌مند به سریال های ترکی با ژانر اکشن و درام هستید دانلود سریال Ariza قسمت 1 دوبله شده را از دست ندهید.

شما می‌توانید در ادامه به لینک دانلود قسمت 1 سریال علیرضا دسترسی داشته باشید. همینطور علاوه برلینک دانلود قسمت 1 سریال علیرضا ، برای اطلاع از دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. در ادامه، می‌توانید قسمت اول علیرضا را دانلود کنید.

دانلود علیرضا قسمت یک دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 1 سریال علیرضا دوبله فارسی
دانلود علیرضا قسمت 1 / دانلود قسمت اول سریال علیرضا / دانلود سریال ترکی علیرضا با دوبله فارسی / سریال دردسر ساز
  • نام اصلی: سریال ترکی Ariza
  • زمان پخش: روزهای جمعه ساعت ۱۹
  • پخش از: شبکه ام‌بی‌سی پرشیا
  • ژانر: درام، اکشن، خانوادگی
  • کارگردان: رجایی کاراگوز
  • نویسنده: اوزان آک‌سونگور
  • بازیگران: آیچا آیشین توران، تولگا ساریتاش، احمد ممتاز تایلان

 دانلود قسمت اول سریال علیرضا با کیفیت ۲۴۰P از تلگرام

 دانلود قسمت اول سریال علیرضا با کیفیت ۴۸۰p از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 1 سریال علیرضا دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر