;
coinex

دانلود رایگان قسمت 1 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی

آپارتمان بی گناهان سریالی درام و محصول سال 2020 ترکیه است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 1 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی همراه ما باشید.

آپارتمان بی گناهان از همان ابتدای پخش توجه افراد زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرد. این سریال با داستان تلخ و غم‌انگیزی که دارد بسیاری از مخاطبان را شوکه کرده و مردم نیز توجه ویژه‌ای به این سریال نشان داده‌اند.

سناریو سریال ترکی آپارتمان بی گناهان از کتابی از دکتر گولسرن بودایجی‌اوغلو برگرفته شده و داستان خانواده‌ای را بیان می‌کند که از مهر و محبت مادر و پدر محروم بوده‌اند و مشکلات روحی و روانی بسیاری دارند. اما ما در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 1 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 1 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی

دانلود سریال ترکی Masumlar Apartmani

این سریال داستان یک خانواده است که هرکدام از اعضای آن، به نوعی با یک یا چندین اختلال روانی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. این خانواده پنج نفره از سه خواهر، برادر و پدر تشکیل شده و دختر بزرگ صفیه، دختر دوم گولبن، پسر خانواده هان و فرزند آخر نریمان نام دارد.

این فرزندان سال‌ها قبل مادر بی مهرشان را از دست داده‌اند؛ با این‌ حال سایه حضور بی‌مهر مادرشان در عین نبودن، همچنان بر زندگی آن‌ها سنگینی‌ می‌کند و آزار و اذیت‌های مادرشان موجب شده هرکدام از این فرزندان رفتاری غیرعادی داشته باشند.

آن‌ها در یک آپارتمان چند طبقه زندگی می‌کنند که تمام آن متعلق به خودشان است. صفیه، خواهر بزرگتر به شدت درگیر وسواس است و این وسواس موجب شده حتی از خانه خود نیز خارج نشود و مواد غذایی که از بیرون خریداری می‌شوند را چندین بار بشوید.

دانلود رایگان قسمت 1 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی
دانلود رایگان قسمت 1 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی / دانلود قسمت یک سریال آپارتمان بی گناهان / سریال ساختمان بی گناهان

گولبن، یکی دیگر از خواهران عادت به شب‌ادراری دارد ولی خواهر بزرگ‌تر به او اجازه نمی‌دهد ملافه‌ها را بشوید و او مجبور است ملافه‌ها را در یک پلاستیک گذاشته و به واحد خالی طبقه بالایشان منتقل کند. این موضوع سبب شده مستاجرها شاکی شده و واحدهای خود را تخلیه کنند.

نریمان، خواهر کوچک‌تر نوجوانی بیش نیست، خودزنی می‌کند و بارها به دست‌های خود آسیب زده است.هان، تنها پسر خانواده به اصرار پدر و برای دور ماندن از آزارهای مادرش، سال‌ها در آمریکا و مدارس شبانه‌روزی درس خوانده بود، حال به ترکیه بازگشته و در کنار خانواده عجیب خود زندگی می‌کند.

با اینکه او سال‌ها از خانواده اش و آِارهای مادرش فاصله داشته ولی همچنان اختلالاتی دارد و برای تخلیه روانی شب‌ها به زباله‌دانی‌ها پناه می‌برد و زمان خود را در میان زباله‌ها می‌گذراند. در حال حاضر هان صاحب یک شرکت تولیدکننده عطر است.

دانلود رایگان قسمت 1 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی
سریال آپارتمان بی گناهان قسمت 1 دوبله فارسی / دانلود قسمت اول سریال آپارتمان بی گناهان / دانلود قسمت یک سریال آپارتمان بی گناهان

شبی از شب‌ها، هان با دختری به نام اینجی تصادف می‌کند و زندگیش پس از آشنا شدن با این دختر، به طور کامل دگرگون می‌شود و این دو عاشق هم می‌شوند. این عشق با وجود خانواده غیرنرمال هان تاوان‌های بسیاری خواهد داد.

در این سریال بازیگران معروف ترکیه مانند ازگی مولا (Ezgi Mola)، فرح زینب عبدالله (Farah Zeynep Abdullah)، بیرکان سوکولو (Birkan Sokullu) و مروه دیزدر (Merve Dizdar) ایفای نقش کرده‌اند.

اما در ادامه لینک دانلود دوبله فارسی سریال آپارتمان بی گناهان قسمت اول را در اختیار شما می‌گذاریم. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود سریال ساختمان معصومان همراه ما باشید.

دانلود قسمت یک دوبله فارسی سریال آپارتمان بی گناهان

دانلود رایگان قسمت 1 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی
دانلود قسمت یک دوبله فارسی سریال آپارتمان بی گناهان / دانلود قسمت اول سریال آپارتمان بی گناهان / سریال ساختمان معصومان
  • کارگردان: چاعری لوستوالی
  • نویسنده: گولسرن بودایجی‌اوغلو
  • ستارگان: فراح زینب عبدالله، بیرکان سوکللو، مروه دیزدار، ازگی مولا
  • ژانر: درام، عاشقانه، خانوادگی و اجتماعی
  • محصول: ۲۰۲۱ ترکیه
  • پخش: ساعت ۲۱ شب شبکه جم سریز

دانلود دوبله فارسی سریال آپارتمان بی گناهان قسمت اول با کیفیت 240p از تلگرام

دانلود قسمت اول سریال ترکی آپارتمان بی گناهان با کیفیت 480p از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 1 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر